آمادگی شبکه خطوط انتقال گاز غرب کشور جهت انتقال پایدار گاز در فصول سرد سال

مدیر منطقه 7 شرکت انتقال گاز ایران از مراکز بهره برداری خطوط لوله همدان ،اراک، کرمانشاه و تاسیسات تقویت فشار گاز اراک بازدید کرد.

به گزارش خبرنگاراقتصادي باشگاه خبرنگاران حمید فیاض مدیر منطقه 7، در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش های صورت پذیرفته جهت انجام به موقع تعمیرات گفت : با توجه به سردسیر و صعب العبور بودن مناطق غربی کشور و قرار گرفتن بخش مهمی از شبکه عظیم خطوط لوله در حوزه فعالیت منطقه 7 شرکت انتقال گازایران ، لازم است جهت انتقال پایدار گاز در فصول سرد سال تلاش مستمری صورت گیرد .

حمید فیاض ، خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان را به ویژه در فصول سرد سال مستلزم برنامه ریزی ، تعیین اهداف و تلاش همه جانبه دانست و افزود : به یاری خداوند متعال همانند سال های گذشته و با همت تلاش گران منطقه 7 شرکت انتقال گاز ایران ، نیمه دوم امسال را نیز با موفقیت در امر انتقال گاز سپری خواهیم کرد .

مدیر منطقه 7 شرکت انتقال گاز ایران در ادامه اظهار داشت : این گونه جلسات و بازدید ها که در فضایی صمیمانه برگزار می شود موجب پیش برد بهتر امور و ارایه خدمات موثرتر خواهد شد .

گفتنی است در حاشیه این بازدیدها با حضور روسای مراکز بهره برداری و تاسیسات تقویت فشار گاز ، نشست هایی برگزار گردید و مسایل و مشکلات موجود به بحث و بررسی گذاشته شد ./عب
برچسب ها: شبکه ، خطوط ، انتقال گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار