تظاهرات ضد آمريکايي در فرانسه غيرقانوني اعلام شد

وزير کشور فرانسه تظاهرات ضد آمريکايي را غير قانوني اعلام کرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، "مانوئل وال" با محکوم کردن تظاهرات ضد آمریکایی روز شنبه در نزدیکی سفارت آمریکا، تاکید کرد دیگر چنین چیزی در آینده تکرار نخواهد شد.

وال در گفتگویی در شبکه تلویزیونی فرانس دو بدون اشاره به جزئیات بیشتر اعلام کرد « چنین چیزی به هیچ وجه قابل تحمل نیست. من دستوراتی صادر کرده ام که دیگر چنین چیزی رخ ندهد.

وال همچنین گفت این تظاهرات ممنوع است. با هر نوع خصومت و هر دعوتی به نفرت با جدیت هر چه تمام تر باید مبارزه شود.

یک منبع قضایی فرانسه اعلام کرد 200 تا 250 نفر شنبه بعد از ظهر با شرکت در تظاهراتی غیر قانونی در میدان کنکورد پاریس به فیلم "بیگناهی مسلمانان" که جهان اسلام را خشمگین کرده است، اعتراض کردند.

این منبع افزود دادگاه پاریس درباره این تظاهرات غیر قانونی در یک معبر عمومی دستور تحقیق صادر کرده است و به ویژه هدف از آن شناسایی سازمان دهندگان این تظاهرات است.

وال خاطر نشان کرد در میان تظاهر کنندگان فقط جوانان حضور داشتند اما گروه های کوچکی نیز بودند که ما آنها را در محله های خود می شناسیم که برای اسلام تندور تبلیغ می کنند.

وزیر کشور فرانسه همچنین گفت قتل هایی را که در ماه مارس محمد مراح به نام القاعده در تولوز مرتکب شد، فراموش نکنیم.

محمد مراح در ماه مارس بعد از کشتن سه چترباز فرانسوی سه کودک و یک معلم یهودی را در مدرسه ای در شهر تولوز فرانسه کشت.

وزیر کشور فرانسه هشدار داد از طریق اینترنت، از طریق جابجایی هایی در کشورهای افغانستان یا پاکستان جوانانی در محله های ما حضور دارند که ممکن است تحت تاثیر این ایدئولوژی نفرت قرار بگیرند. تهدید در همین جاست.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار