مازندران / مدیرکل فرهنگی سازمان بهزیستی کشور؛

10جلد کتاب جدید برای مهد‌های کودک قرآنی ابلاغ می‌شود

مدیرکل فرهنگی سازمان بهزیستی کشور گفت: 10 جلد مفاهیم قرآنی با موافقت مقام معظم رهبری از اول مهر امسال به عنوان محتوای درسی مهد‌های کودک قرآنی ابلاغ می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران پهلوان امروز در مراسم جشنواره فرهنگی، آموزشی قرآن و عترت(ع) که در اردوگاه شهید عظیمی‌نژاد بابلسر برگزار شد، افزود: جشنواره‌ای که امروز شاهد آن هستیم شاید نواقص زیادی داشته باشد، اما گام‌هایی برای رفع این نواقص برداشتیم و درصدد هستیم که بعد آموزشی در این جشنواره‌ها حکمفرما شود.

وی از اعزام 10 هزار نفر به کربلا و 20 هزار نفر به مشهد مقدس در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: اعزام 5 هزار نفر به کربلا و بیش از 12 هزار نفر به مشهد مقدس از جمله اقدامات فرهنگی این سازمان است.

مدیرکل فرهنگی سازمان بهزیستی کشور گفت: 8 میلیون نفر کودک زیر هفت سال در کشور داریم که تنها 750 هزار نفر از آنها زیر پوشش مهدکودک‌های‌مان هستند.

پهلوان با اشاره به اینکه یک‌هزار و 500 مهد کودک با 40 هزار مربی زیر پوشش این سازمان هستند، افزود: اگر بتوانیم هیئت‌های قرآنی را در مساجد راه‌اندازی کنیم و مهد کودک قرآنی را در مساجد و محلات بسپاریم جامعه‌ای عاری از آسیب‌های اجتماعی خواهیم داشت./ع


برچسب ها: ابلاغ ، محتوا ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.