کوثري در جمع اصناف و بازاريان تهران:

ايران با حمايت از سوريه به زنجيره مقاومت کمک مي‌کند

نماينده مجلس شوراي اسلامي گفت: ايران با حمايت از سوريه به زنجيره مقاومت کمک مي‌کند و در اين راستا تجربيات خود را در اختيار سوريه قرار خواهد داد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، محمد اسماعيل کوثري نماينده مجلس شوراي اسلامي امروز(دوشنبه) در جمع اصناف و بازاريان تهران با اشاره به گرامي داشت دهه کرامت و هفته دفاع مقدس گفت: از سي سال قبل مسير حرکت جمهوري اسلامي ايران براساس اسلام ناب محمدي بوده است اما در روش تفاوتهايي وجود دارد چون در اين زمان با جنگ نرم روبه رو هستيم و دشمنان با اقداماتي متفاوت به جنگ با نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مي پردازند.

وي تصريح کرد: قبل از انقلاب اسلامي آمريکا و اروپا در ايران حاکم متلق بودند و با نگاه به آمار و ارقام متوجه مي شويم که آمريکايي‌ها بسياري از منافع ايران را براي استفاده خود از کشورمان خارج مي کردند بدون اينکه در قبال اين منافع امتيازاتي را به ايران واگذار کنند.

کوثري در ادامه تاکيد کرد: دشمنان نظام با پيروزي انقلاب اسلامي دستشان از منافع ايران قطع شد و سياست‌هاي خود را در قبال ايران شکست خورده ديدند و لذا با شکست سياست‌هاي خود شروع به توطئه‌هايي عليه کشورمان کردند که برخي از اين توطئه‌ها عبارتند از ترور شخصيت‌ها ، شورش کردها در عراق و ايران، کودتاي نوژه، حمله طبس و همچنين با روي کار آوردن صدام و تحميل جنگ در 31 شهريور 59 بزرگترين توطئه خود را عليه ايران رقم زدند.

عضو کميسيون امنيت ملي مجلس افزود: از طرفي دشمنان نظام در اوايل جنگ با عوامل داخلي نظير بني صدر به توطئه‌ها و خيانت‌هاي ديگري براي ضربه زدن به جمهوري اسلامي ايران پرداختند که با هوشياري، امام راحل به موقع بر اين توطئه‌ها پايان بخشيد.

کوثري با اشاره به سياست‌هاي شکست خورده غرب تصريح کرد: دشمنان نظام و اسلام با شکست در سياست‌هاي خود با اقدامي غير انساني به مقدسات اسلام و وجود منور پيامبر اسلام(ص) توهين کردند اما مسلمانان با وحدت و يکپارچگي در سراسر دنيا به سياست‌هاي خصمانه اين دشمنان پاسخي دندان شکن داده‌اند.

نماينده مجلس شوراي اسلامي با اشاره به انتقال تجربيات ايران به سوريه خاطر نشان کرد: ايران با حمايت از سوريه به زنجيره مقاومت کمک مي‌کند و در اين راستا تجربيات خود را در اختيار سوريه قرار خواهد داد.

گفتني است در پايان اين نشست کوثري به بيان خاطرات 8 سال دفاع مقدس و رشادت‌هاي نيروهاي رزمنده جمهوري اسلامي ايران پرداخت و کمک خداوند و تدابير حضرت امام(ره) و ولايت مداري ملت ايران را عامل اصلي پيروزي جمهوري اسلامي ايران بيان کرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: احزاب ، کوثری ، اصناف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار