بیانیه اتحادیه سوم دانشگاه آزاد در محکومیت کاریکاتور موهن روزنامه شرق

اجازه توهین به ارزش‌های دفاع مقدس را به احدی نمی‌دهیم/قوه قضائیه برخورد کند

در بیانیه مجمع تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد در اعتراض به کاریکاتور موهن روزنامه شرق نسبت به ارزش‌های دفاع مقدس آمده است: توهین کنندگان به ارزش‌ها بدانند که خیانت به خون شهدا و ارزش‌های دفاع مقدس از دیدگاه مردم فرهیخته و با بصیرت این مرز و بوم عملی شنیع و غیر قابل اغماض است.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در بیانیه مجمع تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد در اعتراض به کاریکاتور موهن روزنامه شرق نسبت به ارزش‌های دفاع مقدس بیان شده است: این افراد مزدوران سرسپرده‌ای هستند که در مسیر دولت‌های استکبار و استعمار که اخیرا به مقدسات مسلمانان و به پیامبر عظیم الشان اسلام توهین نموده‌اند قدم بر می‌دارند.

در حالی که در هفته دفاع مقدس بسر می‌بریم و بایستی یاد و خاطره شهداء و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی بداریم، ایثارگرانی که با نثار خون خود اجازه ندادند یک وجب از خاک پاک ایران اسلامیمان بدست دشمن بیفتد، اما متاسفانه از سوی یکی از رسانه‌ها شاهد انتشار کاریکاتور موهن نسبت ارزش‌های دفاع مقدس هستیم.

این کاریکاتور موهن گویای احوال برخی از افرادی است که همیشه منتقد انقلاب و دفاع مقدس بوده‌اند شاید برخی از افراد با ایجاد این گونه حرکات در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال 92 می‌خواهند فتنه سال 88 را دوباره تکرار نمایند ولی نمیدانند که مردم ایران اسلامیمان بار دیگر در مقابل این حرکات مشت محکمی بر دهن فتنه جویان خواهد زد.

این اقدام غیر ارزشی باردیگر چهره دشمنان و بدخواهان این مرزو بوم را بیش از پیش نشان داد، این افراد مزدوران سرسپرده ای هستند که در مسیر دول استکبار و استعمار که اخیرا به مقدسات مسلمانان و به پیامبر عظیم‌الشان اسلام توهین نموده‌اند قدم بر میدارند ولی نمیدانند که همیشه از مردم غیور و انقلابی ایران اسلامی در برهه‌های مختلف سیلی خورده‌اند و می‌خورند.

این گونه افراد بایستی بدانند که خیانت به خون شهداء و ارزش‌های دفاع مقدس از دیدگاه مردم فرهیخته و با بصیرت این مرز و بوم عملی شنیع و غیر قابل اغماض است.

مجمع تشکل‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی(اتحادیه سوم) این عمل رسانه شرق را محکوم نموده و از هیئت محترم نظارت بر مطبوعات و قوه محترم قضاییه قاطعانه تقاضا دارد که در مقابل این کج روی‌ها و اعمال زشت از خود واکنش نشان داده و اجازه ندهند که افراد معلوم الحال به ارزش‌های انقلابی مردم و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را زیر سوال ببرند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.