حکم‌راني صهيونيست‌ها بر رسانه‌هاي آمريکا + اسناد و تصاوير

گفته می‌شود که رسانه‌ها در غرب آزاد هستند و هیچ خط قرمزی بر سر راه آنها نیست و این رسانه‌ها آنقدر آزادی دارند که به راحتی می‌توانند به هر مطلبی که خواستند بپردازند. اما این یک طرف سکه است، حقیقت آن است که این رسانه‌ها آنقدر‌ها هم که تبلیغ می‌کنند آزاد نیستند و گروهی در آمریکا وجود دارد که بیشترین تاثیر را بر رسانه‌ها می‌گذارد و رسانه‌ها آنگونه خبر تهیه می‌کنند که این افراد دوست دارند.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران؛ سایت خبری "رنس" در مطلبی تحت عنوان "هفت آمریکایی که رسانه‌های آمریکا را مدیریت میکنند"، آورده است: "امروزه و در عصر اطلاعات، هفت آمریکایی یهودی تبار بر بیشتر رسانه‌های تاثیر گذار آمریکا کنترل و نفوذ دارند. این نفوذ تنها در رسانه‌های مکتوب نیست و در هالیود و رسانه‌های تصویری هم دیده می‌شود. این هفت نفر کنترل شبکه‌های ای بی سی، ان بی سی، سی بی اس، شبکه سراسری تلويزیون، سی ان ان، ام تی وی، ام سی آ و جی ار را بر عهده دارند. این در حالی است که آن دسته از مطبوعات به اصلاح مستقل هم تحت نفوذ لابی صیهونیست در آمریکا قرار دارد. به عنوان مثال هفته نامه پر فروش نیو یورکر که میلون‌ها اشتراک در سراسر آمریکا و دنیا دارد، تحت نفوذ شدید لابی اسرائیل قرار دارد".






اما این پایان ماجرا نیست، سایت خبری تحلیلی استورم فرانت با این پرسش که "چه کسی بر آمریکا حکم رانی میکند؟" می‌نویسد: "حقیقت آن است که این اسرائیلی‌ها هستند که صحنه رسانه‌ایی آمریکا را کنترل و مدیریت می‌کنند.رسانه‌های جمعی در آمریکا آنگونه که مایل هستند جهان را به تصویر می‌کشند و اخبار آنگونه به دست مردم می‌رسد که رسانه‌ها مایل هستند نه الزاما آنگونه که اتفاق افتاده است.


این سایت در ادامه با ذکر مثالی سعی در شفاف سازی ادعای خود دارد. "به عنوان مثال در تهیه گزارش خیلی مهم است که بفهمیم نحوه تهیه خبر چگونه است، چه بخش‌هایی از خبر مورد تاکید قرار می‌گیرند، چه بخش‌هایی مورد تاکید نویسنده و گزارش‌گر نیستند، رسانه در انتخاب واژگان از چه سیاست‌هایی بهره می‌جوید، چهره خبرنگار و گوینده خبر چگونه است، تن صدای او در چه سطحی قرار دارد، سر خط خبرها چگونه انتخاب می‌شوند و غیره. همه این معیارها در تعبیر بیننده و شنونده از خبر تاثیر مستقیم دارد و تمام این انتخاب‌ها بر اساس سیاست‌هایی است که گردانندگان صیهونیستی رسانه در غرب آشکارا و پنهان مشخص می‌کنند".

اما سایت استورم فرانت در ایالات متحده آمریکا این افسانه که صیهونیست بر رسانه‌های امریکایی کنترل و نفوذ دارند را امری کاملا روشن و واضح دانسته است.

روزنامه "ونگرد" میگويد این که صیهونیست‌ها بر رسانه‌های آمریکایی کنترل دارند مهمترین حقیقت زندگی است و این اتفاق نه تنها در امریکا که در سراسر جهان هم رخ می‌دهد.

سایت "آنتی صیهونیست" هم با طرح این پرسش که " آیا صیهونیست‌ها بر رسانه‌های آمریکایی نفوذ دارند" میگوئد: "در ایالات متحده آمریکا این افسانه که صیهونیست بر رسانه‌های امریکایی کنترل و نفوذ داشته است امری کاملا روشن و واضح است.
برچسب ها: رسانه ، آزادی ، کنترل ، غرب ، صیهونیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار