طرح جدایی ری مانع خدمات رسانی به شهروندان نشده است

شهردار منطقه 20 گفت: از سال 84 تا کنون 524 پروژه شهری در 7 مرحله با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، عظیم بابایی صبح امروز 10 مهر ماه در مراسم افتتاح 97 پروژه شهری با اشاره به خدمات رسانی شهرداری طی سال های گذشته گفت: اعتبارات این شهرداری از سال 84 تا کنون 440 برابر افزایش داشته است که اینها به جز پروژه های مترو و سایر پروژه های فرا منطقه ای است.

وی در خصوص پروژه افتتاح شده امروز گفت: 97 پروژه ای که امروز افتتاح شده در قالب 11 پروژه فرهنگی – اجتماعی 22 پروژه امور شهری و فضای سبز، 25 پروژه در حوزه فنی و عمرانی، 8 پروژه در حوزه تملک و 38 پروژه در حوزه حمل و نقل و ترافیک با هزینه ای بالغ بر 110 میلیارد تومان مورد بهره برداری و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی ادامه داد: تجهیز احداث 3 سرای محله، 5 بوستان، احداث کانال، 8 پروژه پیاده رو سازی، نصب 2 دستگاه پل هوایی و پل مکانیزه جزو پروژه های افتتاح شده امروز است.

بابایی با اشاره به تملک ضلع جنوب حرم عبدالعظیم حسنی (ع) گفت: طرح تملک توسعه اطراف حرم از پروژه های اولویت دار منطقه است که تملک ضلع جنوب آن سال گذشته پایان گرفت و ضلع شرق نیز امسال در دستور کار است تا با تملک املاک و اجرایی شدن این طرح فضای مناسبی را برای زائران فراهم کنیم.

وی با اشاره به پروژه امام علی (ع) افزود: پروژه 36 کیلومتری بزرگراه امام علی (ع) یک پروژه فرا منطقه ای است که 60 کیلومتر آن در شهرری است و این در حالیست که 3 کیلومتر از لاین غربی این بزرگراه آسفالت شده و مابقی نیز تا آخر ماه مهر آماده می شود.

بابایی در پایان با اشاره به طرح جدایی ری از تهران خاطر نشان کرد: طرح جدایی ری از تهران مانع خدمات رسانی ما به شهروندان نشده است بلکه فعالیت شهرداری طی این چند ماه اخیر چند برابر شده و سبب ارتقا رتبه های منطقه در بین مناطق شهر تهران شده است./ز

برچسب ها: فضای سبز ، پروژه ، تملک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار