ششمین جشنواره و نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال آغاز به کار كرد

ششمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال، امروز پنجشنبه سیزدهم مهرماه به صورت رسمی در محل مصلی تهران آغاز به کار كرد.

به گزارش  گروه علمي باشگاه خبرنگاران ؛ ششمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال  امرو ز به صورت رسمی آغاز به کار كرد.

نشر دیجیتال، رسانه های برخط، بخش ویژه سال حمایت از تولید ملی، بخش هنرهای دیجیتالی، بخش خانواده و رسانه دیجیتال، بخش جرایم سایبری، سرگرمی و مسابقات دیجیتال از عمده بخش های جشنواره امسال است؛ ضمن اینکه در بخش بین الملل که با حضور60میهمان خارجی   آغاز به کار كرد.

بنا براين گزارش،همایشی با محوریت محفاظت از کودک در دنیای دیجیتال، سرگرمی، سبک زندگی، بیداری اسلامی و صنایع فرهنگی دیجیتال نيز در كنار اين نمايشگاه برگزار ميشود.

 بر اساس اين گزارش ،آثار فاخر تولید داخلی و آثاری که برای نخستین بار عرضه شده و بیشترین تاثیر را در صادرات داشته است نیز امسال، در بخش سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی عــرضه و معرفی می شود.

گفتنی است ششمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال از 13 تا 22 مهرماه سال جاری در محل مصلی تهران در حال برگزاري خواهد بود.. ساعت بازدید برای عموم مردم از 10 صبح تا 9 شب تعیین شده است./ع2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.