اصفهان/

برای رسیدن به آرمانها نیاز به اعتمادبه نفس داریم

شهردار اصفهان هدف از برگزاری بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان را، ارتقاء اعتماد به نفس ملی و جوشیدن استعدادهادانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان سیدمرتضی سقاییان نژاددیشب در آیین افتتاح این جشنواره در سالن گل نرگس اصفهان افزود:دشمنان این مرز و بوم بدنبال شکست اعتماد به نفس ملی هستند و جوانان و نوجوانان ما را نشانه گرفته اند .

وی اضافه کرد: ما برای رسیدن به آرمانهای کشورمان احتیاج به اعتماد به نفس داریم و باید با رسیدن به خودباوری، قله ها را فتح کنیم.

به گفته شهردار اصفهان، رسیدن به خودکفایی با تمسک به هنر و فرهنگ اسلامی محقق می شود.

سقاییان نژاد به فیلم توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد و گفت:اکنون در شرایطی هستیم که دشمنان این مرز و بوم با جنگی تمام عیار به مقدسات جهان اسلام توهین می کنند و ما باید با زبان هنر جواب آن ها را بدهیم.

وی شعار این جشنواره را کودک بانشاط، نوجوان آگاه و خانواده پایدار عنوان کرد و گفت:امیدواریم جشنواره بیست و ششم بتواند این شعار را محقق کند.
شهردار اصفهان همچنین به حضور کودکان شهیدان هسته ای (آرمیتا و علیرضا) در این جشنواره اشاره کرد و گفت: این کودکان این برنامه را زیبا و درخشان کرده اند.

وی تصریح کرد: آنها آمدند تا پیام وحدت و انسجام ایرانیان را به گوش جهانیان برسانند، این ها فرزندان پیام آور صلح، دوستی و آسایش هستند که افتخار و سربلندی را برای کشورمان به ارمغان می آورند.

شهردار اصفهان همچنین گفت:اصفهان به معنای کلمه شهر موزه ای است که بیش از شش هزار اثر تاریخی ناب در آن نورافشانی می کند.

وی از اینکه این جشنواره در مهد فرهنگ ،هنر و تمدن ایران اسلامی برگزار می شود، ابراز خرسندی کرد.

بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان تا 21 مهردر اصفهان برگزار می شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.