نخستين جشنواره فيلم و عكس همراه تهران؛

برگزاري كارگاه هاي آموزشي بانگاه ويژه به تلفن همراه

نخستين جشنواره فيلم و عكس همراه تهران با نگاه ويژه به تلفن همراه و با هدف فرهنگ سازي به تدريس عكاسي و فيلمسازي خلاق مي پردازد.

"سيد مهدي مقيم نژاد" مدرس عكاسي و فيلم سازي در كارگاه هاي آموزشي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص جزئيات كارگاه هاي آموزشي عكاسي و فيلمسازي خلاق با تلفن همراه به مناسب نخستين جشنواره فيلم و عكس همراه تهران؛ گفت: نخستين جشنواره فيلم و عكس همراه تهران، با نگاه ويژه به جايگاه تلفن همراه در جامعه ايران و لزوم بازنگري در نقش مهم و تاثير گذار اين رسانه ي فراگير و خلاق در ميان نسل جوان وعلاقمند قصد برگزاري كارگاه هاي اموزشي دارد.
وي در خصوص اين كارگاه ها، افزود: برگزاري سلسله كارگاه هاي آموزشي با موضوع عكاس و فيلم سازي خلاق با تلفن همراه در راستاي فرهنگ سازي كاربران تلفن همراه از كاركردهاي فرهنگي، هنري و اجتماعي اين ابزار است.
مقيم نژاد، در خصوص اهداف اين كارگاه ها، تصريح كرد: هدف از تشكيل اين كارگاه ها انتقال يك سري اطلاعات در حوزه فني و زيبا شناسي و همچنين آشنايي مخاطبان با اصول عكاسي و فيلمسازي و كاركرد عكاسي با دوربين هاي ديجيتال و گوشي هاي تلفن همراه است.
مقيم نژاد اظهار داشت: هدف ديگر از تشكيل اين كارگاه ها يك تجربه جديدي است از اين جهت كه علاقه مندان از زواياي مختلف با اين مديوم و همچنين توانايي و ناتواني خود آگاه شده و آثارشان در اين كارگاه ها مورد نقد و بررسي قرار گيرد.
گفتني است؛ كارگاه ها آموزشي عكاسي و فيلمسازي خلاق با تلفن همراه در آبان و آذر ماه 1391 در دانشگاه هاي مختلف برگزار مي شود و همچنين مهلت ارسال آثار تا 10 دي ماه خواهد بود./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار