خطيبي‌شريفيه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دولت به منافع توليدکنندگان توجه کند/ضرورت توجه بيشتر به حمايت از توليدات داخلي در نيمه دوم سال

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت: دولت بايد از برخي منافع اقتصادي خود دست بردارد و به منافع توليدکنندگان توجه کند.

علي خطيبي شريفيه در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،‌ درباره عملکرد دستگاه‌هاي مختلف در سال توليد ملي و حمايت از کار و سرمايه ايراني، گفت: مردم با تلاش براي خريد توليدات داخلي به خوبي به وظيفه خود عمل کرده‌اند.

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري انقلاب اسلامي درباره عملکرد دولت در اين زمينه، اظهار داشت: متأسفانه بخش‌هاي دولتي که وظيفه حمايت از توليدکنندگان را دارند، فعاليت‌هاي قابل توجهي در جهت بهبود کيفيت توليدات داخلي انجام نداده‌اند.

وي ادامه داد: تحريم‌ها را به عنوان بهانه‌اي براي عدم دستيابي به آرمان‌هاي اين شعار بيان مي‌کنند که توجيه خوبي نيست و مي‌توانيم کاستي‌هاي سر راه توليد را برطرف کنيم.

خطيبي شريفيه در ادامه توصيه کرد: دولت بايد از برخي منافع اقتصادي خود دست بردارد و به منافع توليدکنندگان توجه کند. 

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري انقلاب اسلامي در پايان با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري مبني بر اينکه بايد حل مشکل توليدات داخلي در راس امور قرار بگيرد، خاطر نشان کرد: خريد کالاهاي داخلي مورد اقبال عموم قرار گرفته و هم‌اکنون نوبت دولت است که با حمايت از توليدات داخلي، توجه خود را به تحقق اين سياست راهبردي مقام معظم رهبري معطوف کند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار