شايسته‌نيا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جمهوري اسلامي ظرفيت مقابله با فشارهاي دشمنان را دارد/ملت ايران پيروز نبرد اقتصادي هستند

عضو جامعه اسلامي مهندسين گفت:‌ با اوج گرفتن بيداري اسلامي در منطقه دشمنان نظام اسلامي، از تاكتيك حربه اقتصادي عليه كشورمان استفاده مي‌كنند.

محمد علي شايسته‌نيا  در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حربه اقتصادي دشمنان عليه كشورمان، گفت: با اوج گرفتن بيداري اسلامي در منطقه دشمنان نظام اسلامي، از تاكتيك حربه اقتصادي عليه كشورمان استفاده مي‌كنند.

وي ادامه داد: جمهور اسلامي تجربه 8 سال دفاع مقدس را در كارنامه خود دارد و در مقابل زورگويي‌هاي نظام استكبار كوتاه نخواهد آمد.

شايسته‌نيا تصريح كرد: دشمنان انقلاب اسلامي با تمام امکانات و ظرفيت‌هاي خود سعي در تحميل فشارهاي اقتصادي به  کشورمان دارند اما جمهوري اسلامي ظرفيت‌هاي بزرگي را براي مقابله با اين فشارها دارد.

 عضو جامعه اسلامي مهندسين اظهار داشت: هماهنگي و تدبير به صورت حداکثري مي‌تواند محدوديت‌هاي دشمنان را بي‌اثر كند.

شايسته‌نيا با اشاره به اينکه نمي‌توان به طور کامل مشکلات اقتصادي را به عهده دستگاه‌هاي دولتي گذاشت، تصريح کرد: نبايد سهم فشارهاي خارجي در افزايش قيمت ارز را ناديده گرفت، و دستگاه‌هاي مسئول بايد هماهنگي بيشتري با يکديگر داشته باشند تا از نامناسب شدن فضاي اقتصادي و کسب و کار در کشور جلوگيري کنند.

عضو جامعه اسلامي مهندسين با تاكيد بر اينكه جمهوري اسلامي ايران به راحتي مي‌تواند اين دوره را پشت سر بگذارد، خاطر نشان کرد: با هماهنگي و اقدامات کارشناسانه، توجيه مردم و  تعريف يک فضاي اقتصاد مقاومتي مي‌توانيم دوره فشار را پشت سر بگذاريم و روسياهي اين نبرد اقتصادي براي دشمنان نظام و دولت‌هاي استکباري باقي مي‌ماند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار