گلستان/

همه باید برای پاسداشت آرمان‌های شهدا تلاش کنند

مدیرکل امور ورزش و جوانان گلستان گفت: همه باید برای پاسداشت ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا و ایثارگران تلاش کنند.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، قربانعلی پاشا در یادواره 230 شهید ورزشکار استان گلستان که در سالن امام خمینی (ره) شهرستان گرگان برگزار شد، با بیان اینکه برای نخستین بار در سال جاری جوانان ایرانی با کسب مدال‎های رنگین بزرگ‌ترین رویدادهای ورزشی را در مسابقات المپیک و پارالمپیک رقم زدند، اظهار داشت: کسب این افتخارات بزرگ در تمامی عرصه‎ها با دعای خیر خانواده‎های معظم شهدا به دست آمده است.

وی با بیان اینکه شهدا و جانبازان از بندگان برگزیده خدا هستند، تصریح کرد: شهیدان از پله‎های نردبان ایثار، فداکاری، شجاعت و شهادت‌طلبی بالا رفته و چشم خود را بر روی جهان خاکی و تعلقات آن بستند و توانستند رضایت حق را روزی خود کنند.

مدیرکل امور ورزش و جوانان گلستان یادآور شد: شهدا درخت نوپای انقلاب اسلامی را با خون خود آبیاری کردند تا از میوه شیرین آزادی، عزت، بیداری، استقلال و ... مردم جهان را بهره‎مند کنند.

پاشا خاطرنشان کرد: خدا را سپاسگزاریم که این توفیق حاصل شد تا در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان بتوانیم یادواره شهدای ورزشکار را در استان گلستان برگزار کنیم.

وی با ارائه گزارشی از آمار شهدای ورزشکار گلستان اظهار داشت: شهرستان‌های گرگان 87 شهید ورزشکار، آق‌قلا 23 شهید ورزشکار، مینودشت 26 شهید ورزشکار، علی‎آبادکتول 25 شهید ورزشکار، رامیان 11 شهید ورزشکار، گالیکش 10 شهید ورزشکار، آزادشهر 12 شهید ورزشکار، گنبدکاووس 26 شهید ورزشکار، بندرگز 21 شهید ورزشکار، بندر ترکمن 19 شهید ورزشکار و کردکوی دو شهید ورزشکار تقدیم نظام اسلامی کرده‌اند.

این یادواره با همکاری سپاه نینوا گلستان، بسیج ورزشکاران سپاه نینوا و اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان در استادیوم آزادی گرگان برگزار شد./ج1

برچسب ها: شهدا ، پاسداشت ، گرگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.