در اطلاعیه دادگستری استان خوزستان مطرح شد

رسيدگي قاطع دستگاه قضا به جرايم بزهکاران اجتماعی

دادگستری استان خوزستان در مورد هشدار به مرتکبان جرايم و بزهکاران اجتماعی، اطلاعيه‌اي صادر کرد.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، دادگستری استان خوزستان در مورد هشدار به مرتکبان جرايم و بزهکاران اجتماعی، اطلاعيه‌اي صادر کرد.

متن اين بيانيه بدين شرح است:

استان خوزستان معراجگاه شهیدان گلگون کفن دفاع مقدس، با پیشینه درخشان دینی و معنوی با مردمی ولایتمدار، مستحق امنیتی پایدار و آرامش و اطمینان در جهت توسعه همه جانبه در همه ابعاد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است که باید همگان در جهت بسط این ارزش‌ها گام‌های اساسی بردارند.

در این راستا دادگستری استان خوزستان انجام وظائف قانونی و شرعی خود و در جهت حفظ امنیت و آسایش مردم غیور استان همواره با تلاش وسیع و گسترده و صدور آراي قاطع و اجرای احکام قطعی درباره محکومان، توانسته است دین خود را به این مرز و بوم ادا نماید. چرا که برخورد قاطع و غیرقابل اغماض با قاچاقچیان موادمخدر، آدم ربایان، متجاوزان به عنف، توزیع‌کنندگان اسلحه و مهمات و اجرای علنی حدود محکومان به این جرايم در سال‌های گذشته نشان از عزم جدی و اراده پولادین دستگاه قضايی استان در برخورد با این افراد بزهکار دارد.

دادگستری استان خوزستان بر خود لازم می‌داند با توجه به هجمه‌های اخیر دشمنان انقلاب، که سعی در القای ناامنی جامعه در ذهن برخی از افراد دارند، به کلیه اخلالگران نظم و امنیت و آسایش، سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، اسلحه و مهمات، آدم‌ربایان، مروجان فساد و فحشا و قلیل افرادی که احیاناً سودای ارتکاب جرم و جنایت در سر دارند اخطار می‌نماید تا دست از اعمال ننگین خود برداشته و به سوی رحمت الهی و توبه و انابه روی آورند، در غیر این صورت منتظر رسیدگی قاطع و سریع به جرايم خود باشند و بدانند که دستگاه عدلیه با کمال قاطعیت و دقت به جرايم بزهکاران رسیدگی نموده و آنان را به سزای اعمال ننگین خود می‌رساند.

شایان ذکر است؛ در روزهای آینده دادگاه انقلاب اسلامی اهواز به پرونده یکی از اشرار که دارای جرايم متعددی از جمله آدم ربايی، شرارت، حمل سلاح، تیراندازی و... می‌باشد با کمال قاطعیت و دقت رسیدگی نموده و به اشد مجازات محکوم خواهد نمود.

انتهاي پيام/پ3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار