شهرکرد /

مراسم بزرگداشت 26 دانش آموز و فرهنگی بروجنی در شهرکرد

طی مراسمی در حسینیه اعظم شهرکرد، یاد و خاطره 26 دانش آموز جان باخته حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان شهرستان بروجن، گرامی داشته شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

در این مراسم که صبح امروز ( دوشنبه اول آبان ماه 91 ) در حسینیه اعظم شهرکرد برگزار شد، خانواده های جان باختگان، اقشار مختلف مردم و مسئولان، منجمله؛ نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، استاندار، و ائمه جمعه استان چهارمحال و بختیاری، و نیروهای نظامی و انتظامی استان حضور داشتند.

شرکت کنندگان در این مراسم، با قرائت قرآن، فاتحه و روضه خوانی، در فقدان 26 گل پرپرشده از دانش آموزان و فرهنگیان بروجن که در سانحه رانندگی شامگاه جمعه گذشته، جان خود را از دست دادند، به سوگ نشستند.

گفتنی است؛ این مراسم، از سوی نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، استاندار، ائمه جمعه، و اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

 450 دانش آموز دختر مقطع دوم دبیرستان شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری، چهارشنبه هفته گذشته، در قالب اردوی راهیان نور، با 10 دستگاه اتوبوس، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند که متأسفانه جمعه شب ( 28 مهرماه 91 )، در مسیر برگشت، یکی از اتوبوس ها در محور دهدز خوزستان به لردگان، دچار سانحه سقوط و واژگونی شد که در این حادثه دلخراش، 26 دانش آموز و فرهنگی کشته، و 18 نفر نیز مصدوم و مجروح شدند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.