سردار وحيدي در پاسخ به باشگاه خبرنگاران:

بستن تنگه هرمز و تحريم‌ها هيچ ارتباطي با هم ندارند

وزير دفاع و پشيباني نيروهاي مسلح، هرگونه ارتباط ميان افزايش تحريم‌ها و بستن تنگه هرمز را رد کرد.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار احمد وحيدي در حاشيه اولين همايش ملي پدافند غيرعامل در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤال باشگاه خبرنگاران در خصوص احتمال بسته شدن تنگه هرمز در پي افزايش تحريم‌ها اظهار داشت: بسته شدن تنگه هرمز و افزايش تحريم‌ها هيچ‌گونه ربطي به يكديگر ندارند و دو موضوع متفاوت هستند.

وي افزود: در شرايط فعلي تحريم‌ها ناعادلانه است اما براي كشورمان حاوي پيام‌هاي رو به جلو و خوبي است و ثابت مي‌كند كه كشور ما به اندازه‌اي قدرتمند هست كه در همه حوزه‌ها مي‌تواند تحريم‌ها را با قدرت پشت سر بگذارد.

وزير دفاع درباره نقش رسانه‌ها در پدافند غيرعامل گفت: رسانه‌ها به جهت فرهنگ‌سازي، توليد فكر و انديشه در جامعه و به لحاظ آگاهي و اطلاع رساني، نقش مهمي دارند.

سردار وحيدي ادامه داد: رسانه‌ها خود يكي از موضوعات اصلي پدافند غيرعامل هستند و آن چه بايد در هر حوزه‌اي پايدار باشد، فعاليت رسانه‌اي است.

وي درباره علت تغيير در برگزاري همايش پدافند غيرعامل اظهار داشت: همايش‌هاي متعددي از سوي سازمان پدافند غيرعامل برگزار شده، اما همايش فعلي در راستاي سالروز پدافند غيرعامل شكل گرفته است.

انتهاي پيام/ش3
برچسب ها: تحریم ، تنگه ، پدافند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار