دومين روز نوزدهمين نمايشگاه مطبوعات/5

حجت الاسلام محمديان:تشكل‌هاي دانشجويي مي‌توانند كانديداهاي انتخابات را از كلي‌گويي خارج كنند

رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ها گفت: دانشجويان بايد در فضاي دانشگاه زمينه اي را فراهم كنند تا كانديداها وارد عرصه شده و برنامه هاي خود را به صورت دقيق ارائه كنند تا مردم نيز به انتخابي اصلح برسند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مستقر در سالن نوزدهمين نمايشگاه مطبوعات حجت الاسلام والمسلمين محمديان با حضور در غرفه باشگاه خبرنگاران به سوالات ما پاسخ داد.

رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ها درباره نقش دانشجويان در آستانه انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري براي ايجاد فضاي آرامش در كشور اظهار داشت: تشكل هاي دانشجويي در اين زمينه نقش بسيار مهمي دارند و مي توانند مطالبه گري را كه مردم انتظار دارند، ايفا كنند.


وي ادامه داد: دانشجويان مي توانند خواسته هاي مردم را به صورت شفاف و صريح از كانديداها بپرسند؛ تشكل هاي دانشجويي هم چنين مي توانند كانديداها را از فضاي شعاري به سمت برنامه محوري پيش ببرند.

حجت الاسلام محمديان با بيان اينكه تشكل هاي دانشجويي توانايي خارج كردن كانديداها از فضاي كلي گويي را دارند تصريح كرد: دانشجويان بايد زمينه اي را فراهم كنند تا كانديداها وارد عرصه شده و برنامه هاي خود را به صورت دقيق ارائه كنند و مردم نيز به انتخابي اصلح برسند.

رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري دردانشگاه ها تصريح كرد: تشكل هاي دانشجويي علاوه بر بيان شاخصه ها و گفتمان سازي مي توانند ميزان سازگاري كانديداها را با اين معيارها بسنجند.

وي در پايان فضاي نمايشگاه را بسيار پرشور و با نشاط توصيف كرد.

انتهاي پيام/پ2
برچسب ها: غرفه ، نمایشگاه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.