سردار احمدي‌مقدم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

اقدامات مؤثر نيروي انتظامي براي جلوگيري از ورود عوامل تروريست به کشور

فرمانده نيروي انتظامي کشور با اشاره به حادثه تروريستي اخير در استان سيستان و بلوچستان گفت: نيروي انتظامي در جريان شناسايي عوامل ترور، اقدامات مثبتي را انجام داده است.

سردار اسماعيل احمدي‌مقدم فرمانده نيروي انتظامي در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پدافند غيرعامل موضوع مهمي است و از اين رو، نيروي انتظامي کشور در صدد است تا دکترين جامعي را در اين راستا تهيه کند.

وي افزود: در همايش روز پدافند غيرعامل، نقطه‌نظر نيروي انتظامي را در راستاي پدافند غيرعامل و تبديل اين موضوع به فرهنگ عمومي بيان کردم و اميدواريم در اين زمينه حرکت خوبي انجام شود.

احمدي‌مقدم درباره حملات سايبري دشمن اظهار داشت: نيروي انتظامي هيچ گونه مسئوليتي در قبال اين موضوع ندارد و تنها در راستاي مقابله با جرايم سايبري شهروندان وارد عمل مي‌شود.

فرماده نيروي انتظامي تصريح کرد: حملات سايبري که در زيرساخت‌ها صورت مي‌گيرند منشأ خارجي دارد.

احمدي مقدم افزود: دستگاه‌هاي امنيتي و نظارتي در نيروي انتظامي و پليس فتا در مقابله با حملات سايبري، اقدامات خوبي را انجام داده‌اند.

فرمانده نيروي انتظامي درباره حملات تروريستي اخير در منطقه سيستان و بلوچستان نيز گفت: بعد از اين‌که گروهک جندالشيطان متلاشي شد به دليل سازوکارهاي تندي که در کشور پاکستان صورت مي‌گيرد و عدم وجود کنترل امنيتي مناسب، عوامل تروريستي بيگانه به سادگي وارد کشورمان مي‌شوند که براي مقابله با اين وضعيت، نيروي انتظامي، اقدامات بنيادين مهمي انجام داده است.

احمدي مقدم درباره شناسايي عوامل ترورهاي اخير بيان کرد: ترورهاي صورت گرفته و مشکلات پيش آمده به طور حتم توسط سرويس‌هاي اطلاعاتي بيگانه روي مي‌دهد، از اين رو نيروي انتظامي در جريان شناسايي عوامل ترور، اقدامات مثبتي را انجام داده است.
 
وي خاطرنشان کرد: البته شناسايي عوامل ترور‌هاي اخير وظيفه وزارت اطلاعات است که نيروي انتظامي نيز در اين راستا اين وزارت‌خانه را همراهي مي‌کند.

انتهاي پيام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
علی مهرابی
۱۰:۰۲ ۱۳ آبان ۱۳۹۱
ازنظرمنطقی تروریست های دستگیرشده رو باید با یه گالن نفت کوره ودرحظورمردم ورسانه ها به آتش کشید! نه این که سالم وسر حال اعدام کرد! تا برای دیگرتروریست یک عامل بازدارنده شود.
آخرین اخبار