رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهركرد از رشد 50 درصدی پذیرش دانشجوی تحصیلات تكمیلی، در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد

علیرضا گلشنی گفت: پذیرش دانشجو در دوره های كارشناسی ارشد و دكترا در واحد شهركرد، نسبت به سال گذشته با رشد 50 درصدی همراه بوده است.

وی افزود: در سال تحصیلی 92-91 افزون بر 470 نفر در مقطع كارشناسی ارشد در 17 رشته مختلف و حدود 140 نفر در مقطع تحصیلات تكمیلی پردیس در شش رشته تحصیلی پذیرش شده است.

گلشنی افزود: در سال تحصیلی مذكور نیز 75 نفر در مقطع دكتری حرفه ای دامپزشكی و پنج نفر در مقطع دكتری تخصصی زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهركرد ثبت نام كرده اند.

وی تصریح كرد: امسال بیش از یك هزار و 800 داوطلب ورود به دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهركرد، در مقاطع كاردانی، كارشناسی پیوسته و ناپیوسته، كارشناسی ارشد، دكتری حرفه ای و تخصصی پذیرش شدند.

گلشنی گفت: در حال حاضر بیش از هشت هزار و 600 دانشجو در 65 رشته تحصیلی در هشت دانشكده ادبیات و علوم انسانی، پرستاری، مامایی و بهداشت، دامپزشكی، كشاورزی، معماری، علوم پایه، فنی و مهندسی و پردیس علوم و تحقیقات مشغول تحصیل می باشند.

وی یادآور شد: واحد شهركرد، با احراز شرایط و فراهم شدن زمینه های مختلف، امتیاز لازم برای تبدل شدن یك دانشگاه جامع را كسب كرده است و به زودی به دانشگاه جامع تبدیل خواهد شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.