وزير دفاع مطرح كرد

آزمايش موفق جديدترين تجهيزات و تسليحات ساخت وزارت دفاع در رزمايش ولايت 4

وزير دفاع گفت: جديدترين سامانه‌هاي تسليحاتي در حوزه‌هاي پدافند هوايي، الكترونيك، رديابي و ديده‌باني با موفقيت آزمايش و مورد بهره‌برداري قرار گرفت.

به گزارش حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران سردار سرتيپ پاسدار احمد وحيدي وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در سومين همايش بهبود و تعالي فرهنگ سازماني وزارت دفاع با اشاره به برگزاري موفقيت‌آميز رزمايش مشترك و سراسري مدافعان آسمان ولايت 4 طي هفته گذشته گفت: الحاق اين تجهيزات و تسليحات جديد به قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبياء (ص) علاوه بر افزايش توان پدافند هوايي كشور، يكبار ديگر قابليت  و توانمندي فرزندان رشيد ملت ايران در صنعت دفاعي را در اثبات ناكارآمدي تحريم‌هاي دشمنان به نمايش گذاشت.

وي در ادامه حملات وحشيانه رژيم صهيونيستي به مردم مظلوم و مقاوم غزه را از مصاديق بارز جنايات جنگي ذكر كرد و افزود: توقف جنايات رژيم صهيونيستي فقط با يكپارچگي، اقدام انقلابي و مقابله به مثل جهان اسلام امكان‌پذير است.

وحيدي از سردمداران رژيم جنگ افروز صهيونيستي بعنوان يزيديان زمان يادكرد كه بي‌شرمانه مردم مظلوم، زنان و كودكان فلسطيني را به خاك و خون مي‌كشند.

وي، بخشي از مسئوليت حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه را متوجه كساني دانست كه بجاي آنكه رژيم صهيونيستي را آماج مبارزات مسلمانان و كشورهاي اسلامي قرار دهند با منحرف كردن اين موضوع به سوي موضوعات ديگر مانند ايجاد بحران در سوريه، دشمن صهيونيستي را گستاخ كردند.

سردار وحيدي، فرهنگ سازماني وزارت دفاع را مبتني بر آموزه‌هاي بلند اسلام ناب محمدي (ص)، مكتب حسيني و فرهنگ عاشورا ذكر كرد و گفت: با تأسي به اين فرهنگ است كه به حول و قوه الهي توانسته‌ايم با اقتدار و سربلندي موانع را پشت سر گذاشته، تهديدات و تحريم‌ها را خنثي كنيم.

وزير دفاع، توكل، توسل، ولايت‌مداري، كار، تلاش، همت مضاعف، روحيه جهادي و شهادت‌طلبي، خودباوري و خستگي ناپذيري، نظم و انضباط، صرفه‌جويي و قناعت، انديشه‌ورزي، آينده‌نگري و مهرورزي، كيفيت و نوآوري را از ويژگي فرهنگ سازماني وزارت دفاع برشمرد و گفت: مهمترين ويژگي فرهنگ سازماني خدمت خالصانه، خاضعانه و خردمندانه براي تعالي و پيشرفت همه‌جانبه است.

وي از شهيدان، جانبازان و رزمندگان بعنوان پيشتازان و نماد فرهنگ سازماني وزارت دفاع ياد كرد و افزود: اين اسطوره‌هاي پايداري و شهادت، الگو و نمونه‌هاي برجسته‌اي هستند كه نشان دادند راه سعادت، عزت و سربلندي در دنيا و آخرت، پيروي از سيره نبوي، راه علوي و مكتب حسيني است.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: وزیر دفاع ، وحیدی ، رزمایش ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار