نیروی دریایی سپاه در بيانيه‌اي تأکيد کرد: ساحلبانان نیروی دریایی سپاه به عنوان هم‌رزمان و همراهان برادران خویش در نیروی دریایی ارتش، حماسه باشکوه هفتم آذر را ارج می‌نهند.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرا رسیدن هفتم آذرماه روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی بيانيه‌ای صادر کرد.

در این بيانيه ضمن بر شمردن قهرمانی‌ها و جانفشانی رزمندگان نیروی دریایی ارتش در مصاف با دشمنان اسلام در حوزه دریایی آمده است: دلاورمردی‌های سلحشوران نیروی دریایی ارتش به عنوان حافظان حریم آب‌های جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس و پس از آن، مایه افتخار و سربلندی ایران اسلامی است و جلوه‌های زیبای رشادت و ایثار آنان تا ابد در تاریخ حماسی این سرزمین پایدار و برجسته خواهد ماند.

در بخش دیگری از این بيانيه آمده است: ساحلبانان نیروی دریایی سپاه به عنوان هم‌رزمان و همراهان برادران خویش در نیروی دریایی ارتش، حماسه باشکوه هفتم آذر که در آن رزمندگان شور آفرین ناوچه پیکان جان عزیز خویش را نثار اعتلای مکتب اسلام کردند ارج می‌نهند و برآنند تا در کنار همرزمان نیروی دریایی ارتش، پاسدار حرمت و حریت نظام اسلامی باشند و تا پای جان از مرزهای آبی کشور در برابر تجاوزکاران سیاه اندیش محافظت نمایند.

انتهای پيام/ش
برچسب ها: نیروی دریایی ، ارتش ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار