کريمي اصفهاني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رئيس‌جمهور درصدد مديريت آرا در انتخابات آينده است

دبيرکل جامعه اصناف و بازار با اشاره به اينکه دولت درصدد است با تحرکات بيشتري در انتخابات وارد عمل شود، گفت: رئيس‌جمهور در اين فكر است كه با تغيير در بدنه دولت به ويژه در فرمانداري‌ها و استانداري‌ها در راستاي مديريت آرا در انتخابات آينده و برداشتن موانع از سرراه گام بردارد.

احمد کريمي اصفهاني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره تغييرات اعمال شده از سوي احمدي‌نژاد در دولت گفت: متأسفانه شاهد هستيم که رئيس‌جمهور به مجرد اينکه مسائل و مشکلاتي در کشور پيش مي‌آيد دست به تغيير و تحول مي‌زند اما تغييراتي که در شرايط فعلي اتخاذ کرده است هيچ‌گونه جابجايي جدي محسوب نمي‌شود.

وي افزود: انتصاب فردي چون موسوي به جاي مشايي هيچ گونه فايده‌اي نخواهد داشت و اين فرد همچون مشايي در يك خط فکري گام برمي‌دارد.

دبيرکل جامعه اصناف و بازار با اشاره به اينکه دولت درصدد است با تحرکات بيشتري در انتخابات وارد عمل شود، تصريح کرد: رئيس جمهور در اين فكر است كه با تغيير در بدنه دولت به‌ويژه در فرمانداري‌ها و استانداري‌ها در راستاي مديريت آرا در انتخابات آينده و برداشتن موانع از سر راه گام بردارد.

کريمي اصفهاني متذكر شد: القابي که رئيس جمهور در مورد مشايي به کار برده است در حد "نايب امام زماني" است لذا بايد به اين موضوع عنايت ويژه‌اي شود که رئيس جمهور با طرح اين مسائل دنبال چه چيزي است.

دبير کل جامعه اصناف و بازار خاطرنشان کرد: برکناري وزير ارتباطات نيز هيچ توجيهي ندارد لذا به طور حتم اگر اين جابجايي ازسوي مجلس درخواست مي‌شد دولت سروصداهاي زيادي بپا مي‌کرد حال قوه مجريه بايد پاسخگوي اين موضوع باشد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار