مشهد/ 25و 26 بهمن ماه صورت می گیرد؛

برگزاری نخستين كنگره اتوماسيون صنعت برق در مشهد

نخستين كنگره اتوماسيون صنعت برق 25 و 26 بهمن ماه در مشهد برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، دكتر حميدرضا پوررضا اظهار کرد: اين كنگره با همكاري دانشگاه فردوسي مشهد، شرکت توانير و شرکت برق منطقه‌اي خراسان در دانشگاه فردوسي مشهد برگزار مي‌شود.

وي افزود: هدف از برگزاري اين کنگره ارايه مقالات علمي، کارگاه‌هاي آموزشي و کاربردي و تبادل نظر بين متخصصان حوزه‌ي برق، مخابرات و کامپيوتر است که در زمينه اتوماسيون صنعت برق فعاليت دارند و در کنار ارايه مقالات که به موضوعات نوآورانه و در مرزهاي دانش خواهد پرداخت.

دبير نخستين كنگره اتوماسيون صنعت برق با اشاره به مهمترين محورهاي اين كنگره اظهار کرد: اين كنگره در محورهاي حفاظت، کنترل و اتوماسيون نيروگاه ها، پست ها و شبکه ها، شبکه هاي برق هوشمند و ريز شبکه ها، ارتباطات در اتوماسيون صنعت برق، الکترونيک قدرت، امنيت،کاربرد شناسايي الگو در اتوماسيون صنعت برق، مديريت شبکه‌هاي ديتا، سيستم هاي نهفته در صنعت برق، طراحي و معماري نرم افزارهاي اتوماسيون،‌رباتيک در صنعت برق، خودکارسازي و هوشمندسازي، انرژي هاي نو و ايمني برگزار خواهد شد.

پوررضا خاطرنشان كرد: همزمان با برگزاري کنگره سمينارهاي صنعتي، ميزگردهاي تخصصي و نمايشگاه صنعتي با حضور صاحب‌نظران دانشگاهي و صنعتي و سازمان‌هاي مرتبط در زمينه‌هاي موضوعي کنگره برگزار مي‌شود/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.