معاون استاندار البرز:

قصه‌گویی یکی از راه‌های انتقال ارزش‌های اسلامی به کودکان است

ناصر رجبی گفت: قصه‌گویی یکی از بهترین راه‌های انتقال ارزش‌های اسلامی، به کودکان و نوجوانان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان؛ معاون سیاسی، امنیتی استان البرز در حاشیه دومین روز از برگزاری جشنواره قصه‌گویی که در کانون استان البرز برگزار شد، با اعلام این مطلب افزود: تمامی قصه‌هایی که برگرفته از ادبیات غنی و فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی ما است می‌تواند بر تربیت نسل آینده تاثیر گذار باشد.
رجبی ادامه داد: قصه‌گویی باعث شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان شده و ذهن آنان را بارور ساخته و بر بینش آنان، می‌افزاید. از خلال قصه‌ها پیام‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به کودکان و نوجوانان منتقل می‌شود.
وی با بیان این که حضور در جشنواره قصه‌گویی توفیق بزرگی است تصریح کرد: خدا را سپاس که در مجموعه کانون به تمامی جنبه‌های پرورش کودکان و نوجوانان توجه می‌شود.
معاون سیاسی، امنیتی استانداری در ادامه گفت: خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان استان باید سعی کنند که از امکانات و سایر ظرفیت‌های این مجموعه به نحو احسن استفاده کنند.
وی افزود: هر چقدر که ما در بخش فرهنگ سرمایه‌گذاری کنیم بازخوردش را در حوزه امنیت و در جهت کاهش جرایم و نا امنی‌ها خواهیم دید./ص
 

برچسب ها: کانون ، پرورش ، کودک ، قصه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار