مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي تهران بزرگ:

علت مرگ "مجري صدا و سيما" در دست بررسي است / سجادي: خبر فوت "نهاونديان" مرا شوكه كرد

مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي تهران بزرگ، صبح امروز از كشف جسد "نيما نهاونديان" از مجريان "صدا و سيما" در منزل شخصي‌اش خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران  بامداد امروز يکشنبه سوم ديماه در پي تماس تلفني با مركز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر فوت "نيما نهاونديان" "مجري" "برنامه ورزش از نگاه 2" در منزل شخصي اش، بلافاصله مامورين كلانتري 137 شهرآرا و كارآگاهان جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ در محل حاضر و ضمن حفظ صحنه، به بررسي در اين خصوص پرداختند. 
شايان ذكر است، جسد اين "مجري" جهت تشخيص "علت فوت" به "پزشكي قانوني" منتقل و تحقيقات قضايي و پليسي در اين زمينه ادامه دارد.
گفتني است "علت مرگ" وي در حال بررسي است.

تهيه كننده برنامه "ورزش از نگاه دو":
 
 
"مرگ" ناگهاني "نيما نهاونديان" با توجه به تاثيرگذاري نقش او در برنامه "ورزش از نگاه دو" برايم شوك آور بود.

مجتبي سجادي تهيه كننده برنامه "ورزش از نگاه دو" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران در خصوص انتشار خبر "فوت" "نيما نهاونديان" گفت: متاسفانه از جزئيات "فوت" وي بي خبر هستم اما به محض شنيدن اين خبر بسيار شوكه شدم.

وي در ادامه در خصوص همكاري با وي عنوان كرد: به مدت 3 ماه در برنامه "دورخيز" اجرا داشت و قبل از آن هم گزارش هاي ورزشي در استان گلستان تهيه مي كرد.

سجادي ادامه داد: بعد از اجرا در يك برنامه فرهنگي در "شبكه 2" دوباره براي همكاري مجدد با برنامه "ورزش از نگاه دو" به مدت يك سال به گروه ما اضافه شد.

وي در خصوص شخصيت ورزشي "نهاونديان" اظهار داشت: "نهاونديان" از "مجري" هاي "ورزشي" و معروف "صدا و سيما" بود كه مردم علاوه بر علاقمندي به او "برنامه ورزشي" ما را نيز دنبال مي كردند.

سجادي در پايان خاطرنشان كرد: "نهاونديان" "برنامه هاي ورزشي" را به سبك و سياق خود اجرا مي كرد و در حد و اندازه اجراهاي خود شناخته شده بود.

گفتني است؛ "نيما نهاونديان" از "مجريان ورزشي شبكه 2 سيما" بود كه در  "شبكه جام جم" نيز به عنوان "مجري" فعاليت داشت همچنين برنامه هاي "دورخيز"، "توپ طلايي" و "ورزش از نگاه دو" را اجرا كرده است./ي2

برچسب ها: کشف ، جسد ، مجری ، صدا ، سیما ، نیما ، نهاوندیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار