وزیر بهداشت در بازدید از بیمارستان بهارلو گفت:

بازدید از بیمارستان های جنوب شهر تهران در اولویت قرار دارد

بخش های مختلف بهارلو شب گذشته با حضور وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران مورد بازدید قرار گرفت.

دکتر مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه این است که تمام بیمارستان های کشور بازدید شود و امروز هم به بازدید از بیمارستان بهارلو آمدیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه اصلی در تهران بازدید از بیمارستان های جنوب شهر تهران است بیان داشت: لام است که این کار به سرعت انجام شود و وضعیت این بیمارستان ها مورد بررسی قرار بگیرد .

وزیر بهداشت تصریح کرد: در مقایسه با سال گذشته میزان رضایتمندی مردم بالا رفته است و اصل دغدغه ما نیز رضایتمندی مردم می باشد.

دستجردی افزود: کلینیک تشخیص مشکلات خواب بیمارستان بهارلو در کشور بی نظیر است چرا که افراد متخصص در حد گسترده و با کیفیت بالا در این مرکز خدمت رسانی می کنند.

وی اذعان دشت: بسیار جای شکرگزاری است که در بیمارستان بهارلو چنین امکاناتی در اختیار مردم قرار می گیرد.

دستجردی خاطر نشان کرد: حدود 100 هزار راننده توسط دانشگاه علوم پزشکی تهران و به وسیله پزشکان آموزش دیده  در این بیمارستان از بررسی و مورد آموزش قرار گرفتند.

وزیر بهداشت یادآور شد: از آن جا که ممکن است مشکلات خواب در رانندگان منجر به بروز اتفاقات ناگواری شود برنامه بعدی ما این که همه رانندگان تحت بررسی ، آزمایش، و آموزش قرار بگیرند.

وی ادامه داد: رانندگانی که در بدو خدمت بودند این آموزش را دیده اند و مابقی هم باید بررسی شوند و دوره های آموزشی را پشت سر بگذارند.

لازم به ذکر است شب گذشته وزیر بهداشت به همراه دکتر لاریجانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از بخش های مختلف بیمارستان بهارلو کلینیک اختلال خواب ، مرکز تحقیقات اختلال خواب، ساختمان جدید در حال ساخت اورژانس، ای سی یو و درمانگاه های زنان و نورولوژی بازدید کرد.

** کارهای مقدماتی پزشک خانواده در بیمارستان بهارلو انجام شده است

دکتر دستجردی در ادامه گفتگو در خصوص برنامه پزشک خانواده اعلام کرد در مناطقی از جنوب تهران همچون شهر ری و اسلام شهر قرار بر این بود که طرح پزشک خانواده اجرا شود.

وی افزود بر این اساس نیز سازمان بیمه سلامت با این دو بخش با بیش از 100 پزشک قرارداد منعقد کرده است .

وی با اشاره به این که  بیمه تامین اجتماعی نیز وارد عمل شده اذعان داشت: در بخش های دیگر نیز بیمه ها به ما قول همکاری داده اند به طوری که قراداد با داروخانه و آزمایشگاه ها در مرحله هم زمان است که باید انجام شود.

وزیر بهداشت یادآور شد: در منطقه اسلام شهر و شهر ری بیش از هزار پزشک وجود دارد که لازم است در این خصوص با آن ها قرارداد منعقد شود و در مناطق دیگر باید این کار به سرعت انجام پذیرد.

دکتر دستجردی خاطر نشان کرد: در بیمارستان بهارلو نیز کارهای مقدماتی از جمله تشکیل پرونده برای مردم و انتخاب پزشک خانواده توسط مردم انجام می شود تا ان شا اله نوبت اجرای این طرح به این منطقه از جنوب شهر تهران برسد./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار