كاشان/

یکی از نمادهای بصیرت 9 دی بود

قائم‌مقام دانشگاه امام حسین(ع) با اشاره به نقش تعیین ‌کننده حضور مردم در نظام، حماسه 9 دی را از نمادهای بصیرت، فهم و معرفت ملت عنوان کرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سردار ناصر شعبانی جمعه شب در زیارت پنجه‌شاه این شهرستان حضور مردم را در حماسه 9 دی پاسخ قاطع به طرح‌های دشمن دانست و اظهار داشت: حرکت مردمی در 9 دی مسیر حرکت فتنه را تغییر داد و پیروزی ملت بزرگ ایران را رقم زد.

این مسئول افزود: جریان فتنه گستاخی را به جایی رسانیدند که ضمن توهین به مقدسات اسلام، ایستگاه صلواتی هیئت‌های مذهبی را نیز به آتش کشیدند.

به گفته وی در حوادث فتنه، بر روی دیوارهای 21 نقطه تهران در یک لحظه آرم صهیونیست‌ها حک شد و چهار نفر از عناصری که وصل به دو سفارتخانه بودند مسلح به میان مردم آمدند، اما نیروی انتظامی شجاع ما در این حوادث صبر و تحمل مثال‌زدنی داشتند.

قائم‌مقام دانشگاه امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: 12 نفر از متهمان دستگیر شده در زندان اعتراف کردند که به ما گفته بودند اگر 12 پایگاه بسیج سقوط کند ابهت جمهوری اسلامی شکسته می‌شود.

شعبانی در ادامه خطاب به سران فتنه‌ تصریح کرد: از آن قایق شکسته ضد انقلاب خارج شده و سوار بر قایق انقلاب و همراه با مردم و همگام با مردم شوید.

وی اضافه کرد: فتنه‌گران، به کف خیابان‌ها ریختند، سناریو طراحی و برنامه‌ریزی کردند، سنگ زدند، اموال عمومی و خصوصی را به آتش کشیدند و به گفته شهردار تهران 68 میلیارد تومان خسارت زدند.

قائم‌مقام دانشگاه امام حسین(ع) در ادامه از پیامبر و امام حسین(ع) به عنوان نماد اسلام و امام راحل و مقام معظم رهبری به عنوان نمادهای انقلاب و جمهوری اسلامی و رئیس‌جمهوری به عنوان نماد دولت اسلامی نام برد و یادآور شد: این ارکان چهار موضع دفاعی کشور هستند که دشمن سعی می‌کند به آن سنگ بزند.

وی عنوان کرد: در جریان فتنه با ریختن تعدادی افراد مشکوک در خیابان‌ها و استفاده از پیشانی‌بندهای سبز که نماد مظلومیت ائمه اطهار(ع) است تمام مواضع دفاعی کشور مورد هجوم و حمله دشمن قرار گرفت.

شعبانی در ادامه، جنس فتنه سال 88 را سیاسی و جنس فتنه امروز را اقتصادی خواند و بیان داشت: امروز زمان مقابله با فتنه‌های اقتصادی دشمن است و دشمن با اعمال تحریم‌ها فتنه دیگری را برای ناآرام کردن فضای نظام اسلامی ایران آغاز کرده است.

به گفته وی تعدادی از عواملی که در ارتباط با اغتشاش بازار تهران شناسایی و دستگیر شدند از قشر بازاری و یا خانواده آنها نبودند لذا این امر بیانگر توطئه دشمنان برای برهم زدن آرامش در کشور است.

قائم‌مقام دانشگاه امام حسین(ع) افزود: برای ایجاد این اغتشاش در یک روز 65 هزار پیامک با مضمون دعوت مردم برای تجمع ارسال شد که این آمار در مقایسه با دوران فتنه سال 88 که شش هزار و 350 پیامک در سه روز بود غیر قابل مقایسه است.

این مسئول تأکید کرد: اصناف و بازاریان از ابتدای انقلاب حامی نظام اسلامی بوده و این حضور را در عرصه‌های مختلف به اثبات رسانیده‌اند.

وی با اشاره به شکست دشمن در عرصه‌های مختلف اذعان داشت: امروز نیز دشمن از تحریم‌ها به عنوان آخرین ترکش خود برای تسلیم کردن جمهوری اسلامی استفاده کرده، اما آنان نمی‌دانند ما شیعه هستیم و جان می‌دهیم اما رنگ ملامت نمی‌خریم./ج1

برچسب ها: کاشان ، بصیرت ، اغتشاش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.