معاون تشخیص، پیشگیری، پرورشی وتربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از برگزاری نخستین دوره تربیت مدرس قرآن کریم در آموزش و پرورش استثنایی خبر داد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ابراهیم اعتصام اظهار داشت: در راستای قرآن ‌آموزی و ارتقای مدرسان قرآن کریم ، دوره تربیت مدرس قرآنی در سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با هدف آموزش تخصصی آموزگاران و دبیران مستعد و مجرب قرآن کریم و آموزش شیوه های مناسب روخوانی، روان‌خوانی و حفظ قرآن کریم و سایر اولویت های یادگیری قران با توجه به ویژگی های گروه های مختلف دانش آموزان استثنایی نخستین دوره تربیت مدرس در سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور برگزار خواهد شد.

معاون تشخیص، پیشگیری، پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی در ادامه افزود: در این دوره آموزشی که از 9 تا 13 دی ماه در مرکز آموزش ضمن خدمت پیامبر اعظم(ص) تهران برگزار خواهد شد مربیان و معلمانی که در آموزش و پرورش استثنایی تدریس می‌کنند، حضور داشته و آموزش‌هایی را در راستای ارتقای تدریس روخوانی و روان‌خوانی و تجوید قرآن می‌بینند.

معاون تشخیص، پیشگیری، پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی یادآور شد: دروس ارائه شده در این دوره شامل فنون معلمی و کارورزی تدریس مباحث علوم قرانی، آموزش کارگاهی و اصول تحلیل تدریس، آشنایی با رسم و ضبط قرآن کریم و شیوه مناسب حفظ قران برای دانش آموزان نابینا و جسمی-حرکتی می‌باشد که توسط اساتید مبرز تدریس می‌شود.

اعتصام با اشاره به تعداد شرکت‌کنندگان در این دوره گفت: دوره تربیت مدرس رو‌خوانی و روان خوانی در سازمان آموزش و پرورش استثنایی با حضور 64 نفر برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: درپایان این دوره آموزشی به شرکت کنندگان پس از برگزاری آزمون گواهینامه دوره تربیت مدرس قرآن کریم داده می شود./ل

برچسب ها: تربیت ، مدرس ، قرآن ، استثنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار