نخستین تصوير منتشر شده از همسر اينترنتي يکي از رهبران القاعده +عکس

"مورتون استورم" جاسوس دو جانبه سازمان سيا با دريافت 250 هزار دلار زنی را در يک سايت دوست يابي وارد زندگي افلاکي يکي از رهبران با نفوذ القاعده يمن کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ به نقل از تودی نیوز، اولين تصوير منتشر شده از همسر اينترنتي يکي از رهبران القاعده در حالی منتشر شد که پرونده این پروژه پرهزینه جاسوسی سازمان سیاه بسته شد.

 
اين چهره زن غربي است که با يکي از رهبران تندرو القاعده  ازدواج کرده است ، وي با کمک يک جاسوس دو جانبه دانمارکي که مورد اعتماد رهبران القاعده بوده و در عين حال براي سازمان سيا کار  ميکرده است وارد زندگي اين تندروي مذهبي شد.
"مورتون استورم" جاسوس دو جانبه سازمان سيا با دريافت 250 هزار دلار اين زن را در يک سايت دوست يابي وارد زندگي افلاکي يکي از رهبران با نفوذ القاعده يمن کرد. اين در حالي است که وي دو همسر قانوني دارد. او و اين زن که بعد از تشرف به اسلام "امينه " نام گرفت از طريق پيامهاي ويدئويي با يکديگر در ارتباط بودند تا اينکه قرار شد به صورت رسمي با هم زندگي کنند. بعد از اينکه سازمان سيا آموزش هاي لازم را به اين زن داد او به سمت يمن پرواز کرد. اما بعد از اين همه هزينه کردن سازمان سيا براي ورود اين زن جاسوس به زندگي اين القاعده اي مشخص شد قبل از اينکه اين دو يکديگر را ملاقات کنند "افلاکي" کشته شده است.
و به اين ترتيب اين پروژه با اهميت سازمان سيا با شکست مواجه شد.

 
 

 
 
منبع: پرداد/ پریسا دهقان
برچسب ها: القاعده ، همسر ، اینترنتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.