مشهد/سرمربي تيم واليبال ميزان خراسان:

امیدوارم شروع پيروزي هایمان از بازي با متين ورامين آغاز شود

سرمربي تيم واليبال ميزان خراسان رضوي اظهار کرد: با اعتماد به نفس بالا و اجراي صحيح تاكتيك ها امیدوارم پيروزي هايمان از ديدار مقابل تيم قدرتمند متين ورامين آغاز شود.


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد، جبار قوچان نژاد كه تيمش از هفته پنجم رقابت هاي ليگ برتر واليبال كشور در روز چهارشنبه 20 دي ماه ميهمان تيم واليبال متين ورامين خواهد بودگفت: با اعتماد به نفس بالا و انجام يك بازي منطقي پيروزي مقابل ميزبان قدرتمند اين هفته مان دور از دسترس نيست.

وي ضمن اشاره به بهره گيري تيم متين ورامين از يك پاسور قدرتمند فرانسوي و سرعتي زن بلغارستاني عنوان كرد: حريف اين هفته تيم ميزان علاوه بر در اختيار داشتن 2 بازيكن حرفه اي و ارزشمند خود در تمامي پست ها با استفاده از بازيكنان ملي پوش هيچ ضعفي ندارد.

سرمربي تيم واليبال ميزان خراسان رضوي با بيان اينكه روز سختي مقابل تيم متين ورامين در ميان حمايت هوادارانش خواهيم داشت اظهار كرد: عليرغم اينكه اين تيم در جايگاه دوم جدول قرار گرفته و از امتياز ميزباني بهره مي برد نبايد نا اميد باشيم و با قدرت و تمركز و با رعايت اجراي برنامه هاي تاكتيكي، با تمام قوا به جنگ اين تيم می رويم و يك روز خوب و مثال زدني را به نمايش خواهیم گذاشت.

وي با اشاره به اينكه در نيم فصل بازيكني به تيم اضافه نكرديم افزود: در ادامه فصل با همان داشته‌هايمان با تکیه بر رعايت اصول اخلاقي بهترين بازي ها را به نمايش خواهيم گذاشت و اميدواريم استارت پيروزي‌هاي تيم واليبال ميزان از ديدار مقابل متين ورامين رقم بخورد.

لازم به ذکر است تيم واليبال ميزان خراسان رضوي با 24 امتياز در رده هفتم جدول رده بندي ليگ برتر واليبال كشور قرار دارد و پس از ديدار با متين ورامين چهارشنبه هفته آينده 27 دي ماه در ششمين بازي دور برگشت خود ميهمان نوين كشاورز تهران خواهد بود./ع

 

برچسب ها: امیدواری ، شروع ، پیروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.