آيت‌الله ممدوحي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

عدم تمايل جامعه مدرسين به حمايت از يك كانديداي خاص/هيئتي به جبهه پيروان معرفي نکرديم

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفت: هيئت مذاكره كننده جامعه مدرسين تاكنون به جبهه پيروان معرفي نشده است.

آيت‌الله حسن ممدوحي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره معرفي هيئت مذاكره كننده جامعه مدرسين به جبهه پيروان خط امام و رهبري براي انتخابات آتي، اظهار داشت: تاكنون اين هيئت به جبهه پيروان معرفي نشده است و زمان معرفي آن نيز مشخص نيست.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم با تاكيد بر ضرورت وحدت در ميان اصولگرايان، ادامه داد:‌ اصولگرايان پايگاه اجتماعي بسيار خوبي دارند و در صورت وحدت قطعا برنده انتخابات هستند.

وي افزود: اگر اصولگرايان با وحدت وارد عرصه نشوند راي آنان شكسته مي‌شود و راي مشاركتي‌ها بالا مي‌آيد بنابراين بايد اصولگرايان حواسشان را جمع كنند.

آيت‌الله ممدوحي درباره برخي اظهارنظرها مبني بر عدم تمايل جامعه مدرسين به حمايت از يك كانديداي خاص تصريح كرد:‌ تا به حال اينگونه است اما مشخص نيست در آينده چه چيزي پيش مي‌آيد.

لازم به ذكر است كه عسگراولادي در همايش 9 دي جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: ما از جامعتين درخواست کرديم تا هيئتي را به ما معرفي کنند و با هيئت جبهه پيروان بنشينند و گفتگو کنند تا بتوانيم زير چتر روحانيت مسئله ائتلاف و وحدت اصولگرايان را پيش ببريم.(متن كامل سخنراني عسگراولادي)

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار