سردار آسودي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"نيروي قدس" تکنولوژي خود را در اختيار مقاومت قرار مي‌دهد

معاون فرهنگي و تبليغات سپاه پاسداران با اشاره به الگو و مدل "نيروي قدس سپاه" در حمايت از مقاومت ضدصهيونيستي گفت: نيروهاي مقاومت اسلامي از ما تکنولوژي مي‌خواهند و اين نيرو نيز تکنولوژي خود را در اختيار آن‌ها قرار مي‌دهد.

سردار "محمدعلی آسودی" در گفتگو با خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، درباره اقدام اخیر دولت کانادا مبني بر قرار دادن نيروي قدس سپاه پاسداران در لیست تروریستی و خارج کردن منافقین از اين لیست  اظهار داشت: این سناریویی است که آمریکایی‌ها طراحی کرده‌اند و در نهایت خودشان متضرر خواهند شد.

وي افزود: پرونده منافقین آن‌قدر سیاه بوده که اظهر‌من‌الشمس‌ است، منافقين کُفوِ ابلیس هستند که کانادايي‌ها آن‌ها را از لیست تروریست‌ها خارج کرده و سپاه قدس را جایگزین آن کرده‌اند.

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران با اشاره به اینکه دشمنان ايران محاسبه کاملاً غلطی انجام دادند، اظهار داشت:  مردم ایران و  مردم ساير کشورهاي جهان نمی‌پذیرند منافقین که به‌عنوان مزدوران صدام بوده و تعداد بسياري از مسئولان، مردم و  کسبه کوچه و خیابان را شهید کردند، از لیست تروریستی خارج شوند.

آسودي ادامه داد: در عالم سیاست به این می‌گویند نهایت حماقت در تصمیم‌گیری که یک گروه تروریستی کاملاً مشخص را  تروریست ندانسته و  يک مجموعه قانونی را تروریست بنامند و کانادايي‌ها این حماقت را انجام دهند.

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران تصریح کرد: همه می‌دانند سپاه قدس براساس یک سری قوانین و ضوابط کار می‌کند و دخالتی نيز در کشورهای دیگر ندارد، بلکه مدل، الگو و تکنولوژی خودش را ارائه می‌دهد.

آسودي گفت: اگر در غزه می‌بینیم که می‌گویند موشک‌های ایران، سپر آهنین رژیم صهیونیستی را از بین بردند ما که از اینجا موشک نبرديم. مثلاً برخی فکر می‌کردند موشک‌ها را با تریلی بار می‌زنیم و به آنجا می‌بریم اما اینطور که امکان‌پذير نيست.

وي افزود: نيروهاي مقاومت اسلامي از ما تکنولوژی می‌خواهند و ما هم تکنولوژی خود را در اختیارشان قرار می‌دهیم. زیرا رهبر معظم انقلاب فرمودند که "هر گروه و هر کشوری که بخواهد با رژیم صهیونیستی مقابله کند از او حمایت می‌کنیم" و این را رسماً اعلام کردند، لذا مقاومت، تکنولوژی ما را گرفته و در آن‌جا موشک تولید می‌کنند و دمار از روزگار اسرائيل درمي‌آورند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: آسودی ، سپاه ، قدس ، منافقین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار