"سی دقیقه بامداد" در چهارمین هفته اکران شگفتی آفرید+تصاوير

"سی دقیقه بامداد" در چهارمین هفته اکران خود در صدر جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از آی ام دی بی، "سی دقیقه بامداد" در چهارمین هفته اکران خود با فروشی معادل 29.5 میلیون دلار در صدر جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: کاترین بیگلو
نویسنده: مارک بول
بازیگران: جسیکا چستین، جیسون کلارک، جوئل ادگرتون....
خلاصه داستان: این فیلم درباره یک وقایع نگاری طولانی مدت ده ساله برای پیدا کردن و شکار رهبر گروهی تروریستی القاعده، اسامه بن لادن بعد از حملات سپتامبر 2001، و مرگ او به دستان نیروی دریایی امریکا در می سال 2011
 
"یک خانه جن زده" در اولین هفته اکران خود با فروشی معادل 18.8میلیون دلار در رتبه دوم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: مایکل تیدز
نویسندگان: مارلون وینز و ریک آلوارز
بازیگران: مارلون وینز، اِسنس اَتکینز، سدریک دِ اینترتینر.....
خلاصه داستان: مالکوم و کیشا به خانه رویاییشان نقل مکان می کنند اما به زودی متوجه می شوند که یک شیطان هم در آنجا سکونت دارد. زمانی که کیشا توسط شیطان تسخیر می شود، مالکوم که برای نجات جان همسرش مصمم است، برای کمک به یک کشیش، به یک روانشناس و یک گروه از شکارچیان ارواح روی می آورد.
 
"دسته گنگستر" در اولین هفته اکران خود با فروشی معادل 16.7 میلیون دلار در رتبه سوم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: روبین فلچر
نویسنده: ویل بیل
بازیگران: جاش برولین، رایان گازلینگ، نیک نولتی.....
خلاصه داستان: یک وقایع نگاری از مبارزات پلیس لس انجلس برای دور نگه داشتن لس انجلس از دست مافیای ساحل شرقی امریکا در دهه چهل و پنجاه میلادی.
 
"جانگوی آزاد شده" در سومین هفته ی اکران خود، با فروشی معادل 11.1 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 125میلیون دلار رساند و در رتبه چهارم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: کوئنتین تارانتینو
نویسندگان: کوئنتین تارانتینو
بازیگران: جیمی فاکس، کریستف والتس و لئوناردو دی‌کاپریو....
خلاصه داستان: یک برده با کمک مربی اش از بند رها می شود و با کمک و تعلیم های او تبدیل به یک جایزه بگیر می شود. جانگو برای آزادی همسرش از دست یک مزرعه دار بی رحم اهل می سی سی پی راهی سفر می شود و...
 
"بینوایان" در سومین هفته ی اکران خود، با فروشی معادل 10.1 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 119میلیون دلار رساند و در رتبه پنجم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: تام هوپر  
نویسنده: کلود میشل شونبرگ
بازیگران: هیو جکمن، راسل کرو و آن هاتاوی.....  
خلاصه داستان: در قرن 19 در فرانسه، ژان وا ژان کسی که برای سال ها توسط یک افسر پلیس بی رحم تحت تعقیب قرار گرفته، سرپرستی کوزت، دختر یک زن کارگر به نام فانتین را بر عهده می گیرد. تصمیمی سرنوشت ساز که زندگی آنها را برای همیشه دگرگون می کند.
 
"هابیت: سفر غیر منتظره" در پنجمین هفته اکران خود با فروشی معادل 9.08 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 278 میلیون دلار رساند و در رتبه ششم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: پیتر جکسون
نویسندگان: فران والش و فیلیپ بوینز
بازیگران: مارتین فرمن، ایان مک کلن، ریچارد آرمیتج......
خلاصه داستان: 13 دورف به همراه گندالف جادوگر بزرگ به خانه ی بیلبو بگینز که یک هابیت و ساکن روستای شایر است می روند و در آنجا تصمیم می گیرند تا سفری دور و دراز را برای یافتن گنجینه های افسانه ای آغاز کنند. در میانه های راه بیلبو از گروه جدا افتاده و گم می شود و در آنجا با گالوم روبرو می شود که که حلقه ی قدرت را در اختیار دارد.بیلبو با دوز و کلک حلقه را از گالوم(اسمیگل)می رباید و در نهایت به دوستانش می پیوندد در ادامه نگهبان گنج افسانه ای که اژدهایی به نام اسماگ است کشته می شود و دورفها و بیلبو بگینز به ثروت می رسند.
 
"لینکلن" در دهمین هفته اکران خود، با فروشی معادل 6.31 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 153 میلیون دلار رساند و در رتبه هفتم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: استیون اسپیلبرگ
نویسندگان: دوریس کرنز گودوین، تونی کوشنر
بازیگران: دانیل دی-لوئیس، سالی فیلد، تامی لی جونز......
خلاصه داستان: "لینکلن" درامی افشا کننده است که به واپسین ماه های دوران ریاست جمهوری لینکلن می پردازد. ماه هایی پر آشوب و سرشار از تنش که شانزدهمین رئیس جمهور ایالت متحده را وارد چالش هایی حیاتی کرده است. ملتی که جنگ‌های انفصال و زمزمه هایی جدی در راستای تحولاتی بنیادین، آن‌ها را از هم جدا کرده است.
 
"راهنمایی والدین" در سومین هفته ی اکران خود، با فروشی معادل 6.1 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 60.7 میلیون دلار رساند و در رتبه هشتم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: اندی فیکمن
نویسندگان: لیزا آداریو و جو سراکیوس
بازیگران: بیلی کریستال، بت میدلر و ماریسا تومی.....
خلاصه داستان: آرتی و دایان مراقبت از سه نوه خود را زمانی که والدین بچه ها برای انجام کاری شهر را ترک می کنند، برعهده میگیرند. اما مشکل زمانی ایجاد می شود که رفتار بچه های قرن بیست یکمی با روش های قدیمی پدربزرگ و مادربزرگشان جور در نمی آید.
 
"کشتار با اره برقی در تگزاس سه بعدی" در دومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 5.15 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 30.8 میلیون دلار رساند و در رتبه نهم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: جان لوسنهاپ
نویسندگان: آدام مارکوس و دبرا سالیوان
بازیگران: آلکساندرا داداریو، تانیا ریموند، اسکات ایستوود......
خلاصه داستان: زنی برای برای دریافت ارثی که به او رسیده ، عازم شهر تگزاس می شود اما نمی داند که در این شهر یک قاتل خطرناک با اره برقی در انتظار تکه تکه کردنش است...
 
"کتاب بارقه امید" در نهمین هفته اکران خود، با فروشی معادل 5 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 41.3 میلیون دلار رساند و در رتبه دهم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.
گارگردان: دیوید او. راسل
نویسندگان: دیوید او. راسل و متیو کوییک
بازیگران: بردلی کوپر، جنیفر لارنس، رابرت دنیرو......
خلاصه داستان: بعد از اینکه انیستیتوی روانی با مشکلات مالی مواجه شد و محدودیت هایی در پذیرش بیماران داشت؛ معلم سابق ؛ پت سولیتانو پیش والدین اش بر می گردد و تلاش می کند روابط اش را با همسر سابق اش بهبود ببخشد. وقتی او با تیفانی ؛ یک دختر عجیب که او هم مشکلات خاص خودش را دارد آشنا می شود اوضاع پیچیده تر می شود.

برچسب ها: سینما ، گیشه ، سی دقیقه ، بامداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.