جلسه مشترك دو فراكسيون رهروان و اصولگرايان آغاز شد/ لاريجاني در كنار حداد

جلسه مشترک دو فراکسیون رهروان ولایت و اصولگرایان از دقایقی پیش در محل صحن علنی مجلس با حضور نمایندگان عضو دو فراکسیون آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران جلسه مشترک دو فراکسیون اصولگرایان و فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس نهم دقایقی پیش در محل کمیسیون تلفیق مجلس آغاز شد.

حسينعلي حاجي‌دليگاني نماينده مردم شاهين شهر، ميمه و برخوار در مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشريح جزئيات جلسه مشترك دو فراكسيون اصولگرايان و رهروان ولايت مجلس نهم گفت: اين جلسه با تشكيل هيئت رئيسه‌اي متشكل از حجت‌الاسلام سالك و بنده از فراكسيون اصولگرايان و همچنين آقايان كاظم جلالي و بهروز نعمتي از فراكسيون رهروان ولايت دقايقي پيش آغاز به كار كرد.

وي در ادامه با بيان اينكه بالغ بر يكصد نفر از نمايندگان مجلس در اين نشست حضور دارند، افزود: تا اين لحظه مسعود ميركاظمي مطالبي را بيان كرد و در اين اظهارات تاكيد نمود كه هدفمند كردن يارانه‌ها بايد در قالب طرح تحول اقتصادي اجرا شود و همچنين شرايط فعلي را مناسب اجراي فاز دوم اين طرح ندانست.

حاجي دليگاني با بيان اينكه حجت‌الاسلام مصباحي مقدم سخنران اين جلسه است، اظهار داشت: وي در بخشي از سخنان خود اصل اجرا را در هدفمندي يارانه‌ها لازم دانست و بر لزوم اجراي قانوني و صحيح آن تاكيد كرد.


قرار است پس از حجت‌الاسلام مصباحی‌مقدم، جعفر قادری و حجت‌الاسلام بحرینی سخنرانی کنند.

به گفته وي پس این سخنرانان، پنج نفر از نمایندگان اعم از آقايان منادي سپيدان، حسيني، زارعي، قائيدرحمت و حجت‌الاسلام ناصري كه به قید قرعه براي سخنراني در اين جلسه انتخاب شدند، به بيان اظهارتي بپردازند.

حاجي‌دليگاني يادآور شد: علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي و غلامعلي حدادعادل رئيس فراكسيون اصولگرايان مجلس نيز در اين جلسه در كنار يكديگر حضور دارند.

همچنين محمد‌جليل سرقلعه نماينده مردم لردگان در مجلس نيز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: فضاي حاكم بر جلسه دو فراكسيون، فضاي همدلي  و دوستانه‌ايست و اقتصاددانان مجلس شوراي اسلامي نيز به بيان نظرات خود پرداختند.

وي در ادامه افزود: موضوع بحث بر اين بود كه چكار بايد انجام دهيم كه هم قانون هدفمندي يارانه‌ها اجرا شود و هم در آينده لطمه‌اي به اقتصاد كشور، معيشت مردم نزند و به رشد فزاينده تورم منجر نشود.

وي ادامه داد:‌ با توجه به اينكه اصرار دولت بر اجراي فاز دوم هدفمندي است، قرار شد مجلس و دولت روشي را پيش‌بيني كنند و يا مدلي ارائه دهيم كه بر اساس آن هم نظر مجلس تامين شود و هم نظر دولت.

سرقلعه افزود: در اين جلسه روي اين مدل بحث و بررسي شده اما هنوز درباره آن به جمع‌بندي كامل نرسيده‌ايم.

اخبار تكميلي متعاقبا ارسال مي شود.

انتهاي پيام/س2


برچسب ها: مجلس ، رهروان ، اصولگرایان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار