افزايش قيمت انواع محصولات در فرانسه در سال دو هزار و دوازده به طور قابل توجهي از قدرت خريد شهروندان اين کشور کاست.


به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه پنج تلويزيون فرانسه(TV5monde)، بر اساس ارقام  موسسه ملي آمار فرانسه قيمتها به طور متوسط دو درصد در سال دو هزار و و دوازده افزايش يافت. بيشترين افزايش شامل محصولات غذايي شده است.
ميوه و سبزيجات در سال دوهزار و دوازده حدود هشت درصد در مقاسه با سال 2011 افزايش يافته است. هزينه خدمات ارتباطات و مخابرات در اين مدت نه و نيم درصد کاهش يافته است.
بيشترين افزايش شامل حال فلزات گرانبها شده است. خريد جواهرات ده و نيم درصد از سال دوهزار و يازده گرانتر شده است.
اما قيمت انرژي نيز تاثير زيادي بر زندگي فرانسوي ها داشته است.
قيمت انواع تبلتها و گوشيهاي هوشمند نيز به طور قابل توجهي کاهش يافته است.
برچسب ها: قیمت ، فرانسه ، محصول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار