رضا لک: برای هماهنگی با تاکتیک جدی به زمان نیاز داریم

سرمربی تیم شهید منصوری گفت: تیم شرایط بسیار خوبی دارد اما پس از بازی با میثاق تاکتیک جدیدی را در تیم پیاده کردیم که برای هماهنگی بازیکنان با شرایط جدید به زمان نیاز داریم.

رضا لک سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در طول 4 هفته اخیر به شرایط ایده آلی رسیده ایم و توانستیم در بازی با هلال احمر نیز عملکرد مطلوبی داشته باشیم بازیکنان با تمرکز مقابل هلال احمر قرار گرفتند و با به کارگیری همین امتیاز این تیم را در زمین خودشان مغلوب کردیم.

وی افزود: مقابله با هلال احمر در بازیهایی که به میزبانی این تیم انجام می شود بسیار سخت است نوع زمین و خصوصیات منحصر به فرد سالن شرایط ویژه ای رادر بازی به وجود می آورد تماشاگران پرشور این تیم نیز یکی از امتیازات این تیم به حساب می آید که می‌تواند تمرکز حریفان را به هم بزند.

**باید گذشته را جبران کنیم

رضا لک اضافه کرد: به دلیل شرایط نامناسب تیم بسیاری از امتیازهای مهم را از دست داده ایم با وجود اینکه شرایطی بهتر از گذشته داریم اما در حال حاضر باید به فکر جبران ناکامی ها باشیم و در همین راستا تمام تلاش خود را به کار می گیریم که حداکثر امتیازات را در این هفته های باقی مانده کسب کنیم تا جایگاه خود را تثبیت کنیم ما در لیگ فوتسال به عنوان یک تیم پرطرفدار شناخته شده ایم پس در پی پاسخگویی به محبت های مردم هستیم.

**داوران جوان نباید لیگ حرفه ای را قضاوت کنند

وی در خصوص داروی بازیها گفت: به دلیل تصمیمات جدید کمیته داوران در هفته های اخیر داوران جدیدی قضاوت بازیها را به عهده گرفته اند اما  این تبعات این  تصمیم نیز باید مورد توجه قرار گیرد داروی برای تیم هایی که در صدر جدول یا قعر جدول قرار گرفته اند تاثیر بسزایی دارد و می‌تواند سرنوشت تیم ها را تحت تاثیر قرار دهد پس این بازیها به داوران با تجربه نیاز دارد اما متاسفانه این موارد رعایت نمی شود.

سرمربی شهید منصوری ادامه داد: با وجود اینکه در بازی این هفته کادر فنی هیچ یک از تیم ها به داوری و نحوه بازی اعتراضی نداشته اما عملکرد ناشی از کم تجربگی داوران باعث شد تا حاشیه بوجود آید و هواداران اعتراض کنند ما در برگزاری بازیهای حرفه ای باید تمام مسائل را در نظر گرفته و بهترین تصمیم را اتخاذ کنیم./آق
برچسب ها: رضا لک ، منصوری ، میثاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار