تبریز/

دیدار مردم آذربایجان شرقی بامقام معظم انقلاب

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز اعلام کرد: همزمان با سالروز قیام خونین 29 بهمن مردم تبریز در سال 1356، مردم مومن و ولایتمدار این شهر و آذربایجان شرقی به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی می روند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز،آیت الله محسن مجتهدشبستری در جلسه مسئولين كميته هاي تخصصي و اعضاي ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي استان، افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته این دیدار روز شنبه مصادف با 28 بهمن ماه جاری انجام خواهد شد.

وی گفت: طبق روال چند سال اخیر و بنا برصلاحدید رهبر معظم انقلاب این دیدار همچون سنوات گذشته باشکوه و عظمت خاصی صورت خواهد گرفت.

آیت الله مجتهدشبستری اظهارکرد: دیدار مردم مومن، ولایی و همیشه در صحنه آذربایجان و تبریز با ولی امر مسلمین جهان تجدید بیعتی دوباره با آرمان های امام راحل و شهدا و منویات رهبری و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین 29 بهمن مردم تبریز است.

وی از مسوولان هماهنگی سفر مردم استان برای دیدار با رهبر انقلاب خواست با رعایت اصل نوبت بر حضور اقشار مختلف مردم در این دیدار مهم و تاریخی توجه کنند.

امام جمعه تبریز گفت: برای اعزام سه تا چهار هزار نفر از مردم این منطقه برای دیدار با رهبری باید طوری برنامه ریزی شود که زمینه حضور افرادی که در سال های قبل موفق به این دیدار نشدند، فراهم شود./س

برچسب ها: دیدار ، مردم ، آذربایجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.