جلسه کمیته توسعه پایدار روستایی برگزار شد

رئیس سازمان دواطلبان هلال احمر گفت: با برگزاری پنجاه و پنجمین جلسه توسعه پایدار و روستایی در سالن کنفرانس داوطلبان امروز 1 بهمن ماه در سطوح مختلف ملی و فرملی برگزار شد.

فرحناز رافع در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: این جلسه با حضور دبیر و اعضای کمیته مذکور از سازمان ها و نهادهای ذیربط برگزار شد.
وی با بیان اینکه اغلب فعالیت های جمعیت هلال احمر مرهون خدمات داوطلبانه است اضافه کرد: در سال جاری 1361 خانه داوطلب در روستاها به منظور پاسخگویی به هنگام در حوادث و گسترش شبکه امداد و فعالیت های خیرخواهانه و نیکوکارانه تاسیس و تجهیز شده است که سعی سازمان بر آن است تا این تعداد به رقم قابل توجهی در آینده برسد.
رافع در ادامه با برشمردن طرح های متنوع داوطلبان در زمینه توانمندسازی روستاییان از جمله اعزام کاروان سلامت، برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوعیت بهداشت و پیگیری از بیماری ها، امداد و کمک های اولیه، جنگ نرم، مراسم ادعیه و مباحث دینی و عقیدتی، طرح های همای رحمت و فرشتگان رحمت، طرح داوطلب کار روستا و همچنین اجرای طرح کاروان نیکوکاری توسط سازمان جوانان، نتایج این طرح ها را در جهت محرومیت زدایی و آگاهی بخش این قشر علی الخصوص بانوان روستایی را بسیار مثبت و ارزنده ارزیابی کرد./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار