میانه شما با تسهیلات بانکی چطور است؟

از ازدواج گرفته تا خرید خودرو و مسکن، زندگی ما با وام گرفتن گره خورده است. اما شاید مهم‌تر از این نوع وام‌ها، وام‌هایی هستند که به ایجاد کار و تولید کمک می‌کنند. شما چه تجربیاتی در این مورد دارید؟ این خبر با نظرات شما کامل می‌شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ وام دانشجویی، وام ازدواج، وام خرید، وام مسکن و وام‌های تولیدی در موقعیت‌های مختلف به کمک ما می‌آیند.

 نظام بانکی کشور، تسهیلاتی که ارائه می‌کند و نرخ سود آن در سال‌های اخیر یکی از پربحث‌ترین مسائل کشور بوده است. وام برای طرح‌های زودبازده، وام‌های با نرخ سود کم، وام ازدواج و مسکن و وام برای تامین نقدینگی واحدهای تولیدی دغدغه هر روز بسیاری از ما بوده است.

شاید مهم‌تر از خبر اختلاس در نظام بانکی و یا حجم زیاد معوقات بانکی، کمکی باشد که بانک‌ها به پیشرفت اقتصادی یک فعال اقتصاد کرده‌اند و یا می‌توانستند بکنند و نکرده‌اند. به خصوص وقتی که از کار آن فعال اقتصادی، چندین خانواده در آرامش زندگی کرده باشند. یک وام خوب می‌تواند به ایجاد شغل و تولید منجر شود و برعکس، عدم دسترسی به تسهیلات و یا شرایط نامناسب آن می‌تواند یک واحد تولیدی را به ورشکستگی بکشاند و ان را تعطیل کند و یا این مانع توسعه کار آن بشود.

 

اما رابطه شما با بانک‌ها و تسهیلات آنها چطور است؟

 

دریافت چه تسهیلاتی، زندگی اقتصادی شما را جلو برده است و عدم دسترسی به چه تسهیلاتی به فعالیت‌های اقتصادی شما لطمه زده است؟

 

ایده‌های اقتصادی مبتکرانه‌ای داشته‌اید که به خاطر عدم دسترسی به تسهیلات بانکی اجرایی نشده باشد و غصه آن را بخورید؟

 

از زاویه پیشبرد زندگی خودتان، بانک‌ها را دوست دارید یا نه؟ چه احساسی نسبت به آنها دارید؟


دیدگاه‌های خود را در پاسخ به این پرسش‌ها با ما در میان بگذارید.

منبع: تابناک
برچسب ها: تسهیلات ، وام ، بانکی ، مسکن ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.