دو و ميداني کاران ناشنوا از امکانات پيشرفته بهره مند مي شوند

تيم ملي دو و ميداني ناشنوايان براي حضور پرقدرت در مسابقات المپيک 2013 بلغارستان از امکانات فيزيکي و فني تيم ملي دو و ميداني بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران: تيم ملي دو و ميداني ناشنوايان مسابقات المپيک 2013 بلغارستان را مرداد ماه سال 92 در پيش دارند، عليمرادي رئيس فدراسيون براي حضور پر قدرت ملي پوشان ناشنوا جلسه اي را با افشين داوري رئيس فدراسيون دو و ميداني برگزار و در خصوص مسليل مربوط به تيم ملي دو و ميداني ناشنوايان به بحث و تبادل نظر پرداختند.
 
در اين جلسه که رمضانعلي دولو دبير فدراسيون نيز شرکت داشته است و طبق تفاهم نامه و توافق با فدراسيون دو و ميداني مقرر شده است که تيم ملي دو و ميداني ناشنوايان در ليگ و مسابقات آغاز فصل دو و ميداني کشور در سال آينده شرکت کنند.

در اين جلسه همچنين افشين داوري رئيس فدراسيون دو و ميداني کشور اجازه استفاده دو و ميداني کاران ناشنوا از امکانات فيزيکي و فني فدراسيون دو و ميداني را صادر کرده است بنابراين از اين پس ورزشکاران ناشنوا از امکانات مناسب عالي برخودار هستند.
 
شايان ذکر است: تيم ملي دو و ميداني ناشنوايان با مجوز فدراسيون دو و ميداني کشور در مسابقات بين المللي دهه فجر که در آن چندين تيم خارجي نيز حضور دارند شرکت مي کند، ملي پوشان ناشنوا از تاريخ 26 لغايت 27 بهمن ماه در مسابقات دهه فجر با حريفان داخلي و خارجي مصاف مي کنند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار