همایون اردلان: استقلال بیاید، پرسپولیس هم تشویق به آمدن می شود

دبیر فدراسیون بوکس گفت:با میزبانی مسابقات قهرمانی بوکس که درخواستش را داده ایم می توانیم آتیه بوکس را تقویت کنیم.

همایون اردلان دبیر فدارسیون بوکس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: به طور معمول هر ساله مسابقات آسیایی در کشورهایی برگزار می شود که آیبا آنها را  قبول داشته باشد. آیبا نیز به ما اعلام کرد که در صورت توافق آمادگی خود را برای میزبانی اعلام کنیم.

وی افزود: به همین منظور ما نیز طی نامه ای به آیبا اعلام آمادگی خود را نسبت به میزبانی بیان کردیم. علاوه بر ما چند کشور دیگر نیز برای میزبانی به آیبا نامه داده اند که این فدراسیون طی چند روز آینده موافقت خود را با میزبانی یکی از کشورها اعلام خواهد کرد.

وی تصریح کرد: فعالا محل برگزاری را اعلام نکرده ایم و اگر آیبا با میزبانی ما موافقت کند محل برگزاری مسابقات را که یکی از شهرهای برتر کشور خواهد بود و از لحاظ آب و هوا و توریستی مطلوب است انتخاب می کنیم.

وی ادامه داد: در گذشته ابتدا قرار بود هندوستان میزبان مسابقات قهرمانی آسیا باشد که به علت مسایلی از جمله تعلیق این میزبانی لغو شد سپس قرار شد قزاقستان میزبان باشد که به علت برخی مشکلات از اعلام آمادگی خود انصراف داد.

اردلان تاکید داشت: به هر ترتیبی باید سعی کنیم این میزبانی را در خدمت خود بگیریم. اگر بتوانیم میزبان شویم ریاست محترم فدراسیون به هر طریقی بودجه را از وزارت ورزش تهیه می کند.

وی ادامه داد: میزبانی چنین مسابقات بزرگی باعث می شود تا آتیه بوکس تقویت شود و راهی برای پیشرفت هر چه بیشتر فراهم می گردد.

وی افزود: البته آیبا طی نامه ای که دیشب به ما رساند چند روز دیگر مهلت خواست تا تصمیم گیری نهایی را در این خصوص داشته باشد.

*بوکس اراک رشد زیادی داشته است

اردلان در خصوص مسابقات منطقه ای در منطقه یک بیان داشت: مسابقات منطقه ای بسیار مطلوب بود و اراک در این رقابت ها نشان داد که رشد و ترقی زیادی در بوکس داشته است.

وی ادامه داد: مسابقات منطقه ای از جمله رقابت هایی است که نتایج مثبتی دارد و در روزهایی که مسابقات لیگ بوکس برگزار نمی شود شرکت در چنین رقابت هایی به پویایی لیگ می انجامد.

* اردوی مشترک با داغستان به زودی برگزار می شود

اردلان در خصوص اردوی مشترک با داغستان بیان داشت: فعلا بزرگسالان تیم بوکس اردوی خود را متوقف کرده اند و استراحت می کنند تا زمانی که داغستانی ها به کشور بیایند.

وی ادامه داد: تیم بوکس داغستان در تاریخ 20 بهمن ماه به کشور می آید تا در دو رده سنی جوانان به اردوی مشترک با بوکسوران بپردازد.

* لیگ با حضور 4 تیم هم برگزار می شود

اردلان در خصوص مذاکرات با تیم استقلال بیان کرد: طی مذاکراتی که با فتح اله زاده مدیر عامل تیم استقلال داشتیم وی راضی شد تیم بوکسی تشکیل داده و در مسابقات لیگ شرکت کند.

وی افزود: اگر فتح اله زاده راضی شود هر چه سریعتر تیم بوکس تشکیل دهد بدون شک پرسپولیس نیز تشویق می شود تا زودتر تیم را راهی مسابقات لیگ بوکس کند.

وی ادامه داد: شرایط لیگ به گونه ای است که اگر سه تیم خودمان حتی به 4 تیم هم برسد لیگ را برگزار می کنیم.

وی تصریح کرد: اگر تعداد لیگ ها همین 3 تیم باقی بماند مسابقات به بعد از عید موکول می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم بتوانیم میزبانی مسابقات آسیایی را بر عهده بگیریم و از این طریق فرصت بیشتری برای شناساندن بوکس کشورمان به سایر کشورها داشته باشیم./آق
برچسب ها: قهرمانی ، آسیا ، بوکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار