نخستین جشنواره خدمات الکترونیک سلامت آغاز به کار کرد

نخستین جشنواره خدمات الکترونیک سلامت و سومین جشنواره رسانه های سلامت دقایقی پیش با حضور سرپرست وزارت بهداشت در سالن همایش های رازی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار  بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران این جشنواره به منظور فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و ایجاد زمینه ای برای توسعه تمام خدمات الکترونیک در حوزه بهداشت و درمان و  در زمینه خدمت رسانی صحیح و به موقع به صورت الکترونیکی  در حوزه سلامت برگزار شده است.

محور های جشنواره خدمات الکترونیک سلامت شامل خدمات الکترونیکی آموزشی و پژوهشی ، خدمات الکترونیکی بهداشت و درمان ، سازمان الکترونیکی ، خدمات الکترونیکی پزشک خانواده و پرونده الکترونیکی سلامت و خدمات الکترونیکی بیمه سلامت است.

بنابراین این گزارش؛ 3 هزار اثر به دبیر خانه این جشنواره ارسال شده بود که 2715 اثر به مرحله داوری راه پیدا کردند که از این بین 105 اثر در مرحله اول داوری منتخب شده و به مرحله دوم داوری راه پیدا کرده اند که در نهایت 29 اثر در مرحله دوم به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

در ادامه این گزارش آمده است: که از 490 اثر شنیداری 5 اثر ، از 387 اثر دیداری 5 اثر ، از 185 اثر دیجیتالی 6 اثر و از 1025 اثر نوشتاری منتخب شدند .

شایان ذکر است که در حوزه تبلیغات محیطی هیچ برگزیده ای نداشته است ./ع2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار