مدیر تیمهای ملی تنیس روی میز:

رای کمیته انضباطی منصفانه نبود / در تجدید نظر باید به سوابق نوروزی توجه شود

مدیرتیمهای ملی تنیس روی گفت: رای کمیته انضباطی در خصوص افشین نوروزی منصفانه نبود و امیدوارم در جلسه تجدید نظر آن را خفیف تر کنند.

مهرداد بابادیوند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اضافه کرد: صحبتهایی که افشین نوروزی در مصاحبه اش گفت صحبتهای انتقادی بود درست است که بارها از فدراسیون انتقاد کرده اند اما لفظی که نوروزی به کار برد تند بود و از خط قرمزهایی عبور کرد، برای مثال وی فدراسیون را به محله برو و بیا تشبیه کرد که جالب نیست و بدیهی است که رئیس فدراسیون را ناراحت می کند خود من هم ناراحت شدم.

وی ادامه داد: اما حکمی که برای نوروزی صادر شد منصفانه نبود، در بسیاری از رشته های ورزشی دیده ایم که اعمال ورزشی بدتر از این از سوی بازیکنان رخ می دهد ولی حکم هایی که صادر می شود بسیار کمتر از این هاست، بهتر است در تجدید نظر به سوابق این ملی پوش ارزنده کشورمان توجه شود، نوروزی بازیکنی است که از 6 سالگی در باشگاه ما در اهواز پینگ پنگ بازی می کرد و در هر رده سنی که بود قهرمان رده بعی هم می شد برای مثال وقتی رده نونهالان بود قهرمان نوجوانان هم می شد، در نوجوانان به همین ترتیب، وقتی در رده سنی جوانان قرار گرفت نفر اول بزرگسالان شد وی بازیکن موجه و قدرتمند و پرافتخاری است و نباید از این کارنامه چشم پوشید.

بابادیوند خاطرنشان کرد: صدور این حکم و محرومیت یکساله وی از شرکت در مسابقات به وی ضربه روحی می زند ، عمر قهرمانی اش به خطر می افتد و سطح بازی اش افت می کند که دور از انصاف است.

مدیر تیمهای ملی درباره انتقادهایی که از وی می شود و اینکه بابادیوند همیشه از تهران و اردوی تیم ملی دور است، بیان کرد:

من مربی تیم ملی نیستم که همیشه بالای سر تیمم باشم ، وظیفه من چیز دیگر است و آقایانی که انتقاد می کنند وظایف من را با سرپرست تیم ملی بزرگسالان اشتباه گرفته اند، من وظیفه دارم برنامه ریزی کنم و فقط هم مربوط به تیم ملی بزرگسالان نیستم اردوهای تیم نونهالان که هم اکنون در اصفهان درحال برگزاری ایت، اردوی نوجوانان که به زودی در مشهد برگزار می شود و اردوی جوانان هم زیر نظر من است و باید برای همه آنها وقت بگذارم نمی توانم خود را به رده سنی خاصی محدود کنم.

وی افزود: اینکه من به اردو ها سر بزنم خوب است و سعی می کنم این کا را انجام دهم حتی در مسابقات جام فجر هم به تهران آمدم و از نزدیک شاهد رقابتها بودم اما اینکه چون دور از تهران هستم وظیفه را نمی توانم درست انجام دهم درست نیست.

بابادیوند در پاسخ به این پرسش که اکنون چه کسی وظیفه سرپرستی تیم ملی بزرگسالان را به عهده دارد گفت: اکنون شخص خاصی نیست ما در هر سفر برون مرزی برای تیم یک سرپرست انتخاب می کنیم و از آنجا که باید در هزینه اعزامها و تعداد نفراتی که باید بفرستیم مجبور به صرفه جویی هستیم بیشتر اوقات مربی را به عنوان سرپرست تیم اعلام می کنیم.

وی درباره اینکه آیا امکان دارد مراحل بعدی اردوی بزرگسالان در جای دیگری غیر از تهران برگزار شود یا خیر، اعلام کرد: من با گفته بازیکنان موافق هستم که تهران برای بازی پینگ پنگ مناسب نیست اما در شرایط فعلی بودجه اجازه نمی دهد که در جای دیگری اردو را برپا کنیم به محض اینکه گشایش مالی شود، حتما اردو را به شهری می بریم که سرعت توپ در آن مناسب باشد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار