جوگیری حامیان حقوق حیوانات در انگلیس +عکس

این دو مرد در یکی از خیابان‌‌ های لندن در حالی که برهنه بودند با زنجیر کردن گردن خود به ستون فلزی از مرد دیگری خواسته ‌اند تا روی بدنشان داغ بگذارد!

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، اگرچه حامیان حقوق حیوانات در اروپا برای خود تبلغیغات و فعالیتهای فراوانی را تدارک می بینند اما گاهی این حمایت ها، روش های افراطی به خود می گیرد و تبدیل به حماقت می شود.

در جدیدترین نوع از این حماقت ها، دو مرد انگلیسی برای نشان دادن اعتراض خود نسبت به ظلم و ستمی که به حیوانات دنیای وحش می ‌شود روش غیرمتعارف و عجیبی به ‌کار برده ‌اند. این دو مرد در یکی از خیابان‌‌ های لندن در حالی که برهنه بودند با زنجیر کردن گردن خود به ستون فلزی از مرد دیگری خواسته ‌اند تا روی بدنشان داغ بگذارد!



مرد داغگذار چهره خود را با ماسک سیاه پوشانده بود و در حالی که دستکش و لباس سیاه پوشیده بود روی بدن این دو مرد شماره ‌‌هایی را داغ گذاشت. بر اساس تصاویر منتشر شده، رفتار دیوانه‌ وار این دو مرد برای دفاع از حقوق حیوانات باعث بروز انزجار در میان تماشاگران شده بود و بسیاری از آنها صورت ‌شان را برمی‌ گرداندند تا صحنه داغ شدن دو مرد را تماشا نکنند.



این نوع رفتارها، باعث اعتراض گروههای حامی حقوق بشر شده و آنها در بیانیه های خود اعلام کرده اند این نوع رفتارها، واکنشی متضاد در افراد و گروههایی دارد که به حقوق حیوانات احترام نمی گذارند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار