یاسوج/

کاهش قیمت و تامین گوشت مرغ در شب عید

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از کاهش قیمت مرغ در ایام منتهی به پایان سال خبر داد و تأکید کرد: مردم نگران تأمین مرغ در شب عید نباشند زیرا به اندازه کافی ذخیره وجود دارد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج داریوش دیودیده در ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد از تامین برخی اقلام مصرفی از تولیدات داخلی استان خبر داد و افزود: سیب مورد نیاز مردم این استان از تولیدات داخلی همین استان تأمین و ذخیره شده ولی برای تأمین پرتقال مورد نیاز در حال معرفی مباشر به استان مازندران برای خرید این میوه هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد به تشدید بازرسی و کنترل بازار در ایام انتهای سال خبر داد و ابراز داشت: به دلیل افزایش قمیت مرغ، این سازمان به دنبال کنترل قیمت مرغ زنده است که در این ایام بازرسی و کنترل‌ها شدت می‌گیرد.

دیودیده با بیان اینکه به منظور تنظیم بازار و پاسخگویی به تقاضاهای زیاد در ایام منتهی به پایان سال مرغ به اندازه کافی ذخیره می‌شود گفت: مردم به هیچ عنوان نگران تأمین مرغ نباشند و این سازمان تمهیدات لازم برای شب عید را اندیشیده و هیچ کمبود مرغ و یا افزایش قیمت غیرمعمول را در این ایام نخواهیم داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد عوامل روانی را مؤثر بر فضای بازار دانست و ادامه داد: قیمت فعلی مرغ از میزان هر کیلو 5 هزار و 400 تومان کاهش خواهد یافت و نباید با برخی اظهارات بحث مرغ را ملتهب کنیم ضمن اینکه در مورد قیمت مرغ توافقات لازم با مسئولان ذی‌ربط از جمله استانداری انجام شده است/س

برچسب ها: قیمت ، مرغ ، عید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.