اردبیل /

بزرگ‌ترین سد خاکی از بلاتکلیفی رها شده است

فرماندار شهرستان گرمی گفت: عملیات اجرایی بزرگ‌ترین سد خاکی شمال‌غرب کشور در گرمی آغاز شده و این پروژه از بلاتکلیفی رهایی یافته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / محمود علایی در نشست بررسی طرح‌های نیمه‌تمام گرمی که با حضور استاندار اردبیل در این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: با اجرایی شدن سد عمارت در منطقه مغان، بخش عظیمی از منابع آبی بهینه و مناسب مصرف شده و نسبت به ذخیره‌سازی و همچنین استفاده درست و اصولی از این منابع اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

وی با یادآوری اینکه در این شهرستان هم‌اکنون چهار سد بزرگ در حال اجرا است، ادامه داد: بیش از2 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل این سدها در نظر گرفته شده است که بالغ بر 200 میلیون تومان آن صرف تکمیل سد کلاسر شده است.

علایی خاطرنشان کرد: ما زمانی می‌توانیم پروژه‌های نیمه‌تمام را در حوزه‌های مختلف تکمیل و راه‌اندازی کنیم که امکان و بستری مساعد در جذب اعتبارات و تلاش دسته جمعی دستگاه‌های اجرایی را شاهد باشیم.

وی با قدردانی از حضور استاندار اردبیل برای بررسی طرح‌های مختلف در دست اجرای این شهرستان اضافه کرد: همزمان با دهه فجر بیش از 25 پروژه عمرانی و اجرایی و خدماتی در شهرستان گرمی به بهره‌برداری می‌رسد و سعی می‌کنیم تا پایان دولت دهم تمام 200 پروژه عمرانی نیمه‌تمام این شهرستان را که با سرمایه‌گذاری 43 میلیارد ریال در حال اجرا است، تکمیل کرده و به بهره‌برداری برسانیم.

فرماندار شهرستان گرمی بیان کرد: با تحقق این امر، علاوه بر تحویل پروژه‌ها به مردم، زمینه یک رضایتمندی و جلب اعتماد مردم برای حضور در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی را فراهم می‌آوریم.

علایی یادآور شد: در ایام دهه فجر و در قالب جشن انقلاب، پروژه‌های قابل افتتاح این شهرستان به بهره‌برداری رسیده و عموم مردم را در جریان انجام خدمات و کارهای زیربنایی قرار می‌دهیم.

وی عنوان کرد: ‌به یقین دهه فجر می‌تواند به استثنایی‌ترین فرصت برای تبیین و تبلیغ کارهای انجام شده در 34 سال گذشته به ویژه در دولت نهم و دهم تبدیل شود که در این باب از فرصت پیش آمده باید به نحو مطلوب استفاده کرد/س 

برچسب ها: اردبیل ، بزرگترین ، سد ، خاکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.