عاشقی به خاطر معشوقه‌اش آدم كشت

پرونده ‌ی مرد جوانی که متهم به قتل خواهرزاده خود است در اختیار قضات دادگاه کیفی استان تهران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مرد جوانی به نام سعید حدودا 25 ساله متولد خرم آباد و ساکن اسلامشهر بنابر اظهارات شاهدان موجب قتل عمد خواهرزاده خود به نام وحید حدوداً 14 ساله توسط ضربه ای به گردن به وسیله یک تیغ کاتر گشته بود که به دلیل بررسی ها صورت گرفته و اجرای قوانین قضاوت، تصمیم به قسم 50نفر از آشنایان و شاهدان در خصوص جرم مرتکب شده متهم کردند.

*نامزد متهم دلیل وقوع این حادثه بود

بنابر گفته شاهدان و اقوام حاضر در محل دادگاه فرد متهم به دلیل آنکه دختری به نام سهیلا که قرار بود با یکدیگر عقد کنند و همسایه خواهر سعید (متهم) بود وارد منزل آنان گشته بود بلافاصله خود را خانه خواهر خود می رساند.
پس از حضور سعید در خانه خواهر همراه با چند نفر دیگر از آشنایان نزدیک اقدام به مشاجره و ضرب و شتم شدیدی می‌نماید.
 در همین حين وحید (مقتول) که برای گرفتن غذا از خانه خارج گشته بود بدو ورود به منزل متوجه کبودی های شدیدی روی صورت پدر خود می گردد که بلافاصله برای دفاع از حیثیت پدر خود قصد نزاع و درگیری به این فرد را می نماید.
پس ازآن سعید با چند نفر از آشنایان دیگر او را به راهرو کشانده و در حالی درب خانه را بسته بود که با یک ضربه تیغ کاتر به گردن وحید او را مجروح می سازند و بلافاصله از طریق حیاط خانه اقدام به فرار می‌ نماید که همسایگان ،‌آشنایان و اهالی آن منطقه آنان را می‌بینند.
در همین حین نیز وحید نیز که پشت سر آنان در حال حرکت بوده به دلیل جراحت وارده قبل امداد رسانی توسط اورژانس جان خود را از دست می دهد.
پرونده‌ی متهم جهت بررسی و صدور حکم در اختیار قضاوت شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران قرارگرفت./ز
برچسب ها: قتل ، خواهرزاده ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار