مربی تیم صبای قم که به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شده گفت: حتی در سمینار حضور داشتم و کنار افتخاری نشستم اما از جریان مربیگری تیم ملی بی خبر بودم.

قدرت اله باقری مربی جدید تیم ملی فوتسال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: روز یکشنبه هنگامیکه در سمینار شرکت کردم از تصمیمات افتخاری بی خبر بودم به همین دلیل تمام توجهم به موضوع سمینار بود حتی در هنگام صحبتم با افتخاری نیز وی در مورد تصمیمش حرفی نزد اما در پایان متوجه شدم به عنوان دستیار خسوس باید در تیم ملی حضور پیدا کنم.

وی افزود: حتی نام این پست باعث ایجاد مسئولیت در من می شود به همین دلیل باید تمام تلاش خود را بکار گیرم تا به نحو مطلوبی از دانش فنی خود برای پیشرفت تیم ملی استفاده کنم هنوز موفق نشدم با خسوس صحبت کنم اما بطور حتم در همین روزها جلسه ای با این مربی خواهم داشت.

مربی تیم ملی بیان داشت: زمان زیادی را پس از رقابت های جام جهانی از دست دادیم و در همین مدت از باقی قدرتهای جهان عقب ماندیم به همین دلیل در جلسه ای که با خسوس خواهیم داشت بدون اتلاف وقت برنامه های خود را تنظیم کرده و تحویل مسئولان می دهیم با وجود اینکه اعلام کرده اند حضور خسوس در کادر فنی موقتی است اما اعتقاد دارم برای اینکه تمرینات با جدیت بیشتری پیش رود باید برنامه 4 ساله بلند مدتی را ارائه دهیم.

وی خاطر نشان کرد: حداقل کاری که در تنظیم برنامه های تیم ملی باید انجام داد نگاهی به بازی های آسیایی است که در پیش رو داریم حتی زمانی که ما تیم ملی را ترک کنیم این برنامه می تواند به اشخاص دیگر کمک کند.

با لطف خدا و زحماتم به این مکان رسیدم، باقری در خصوص نحوه انتصابش گفت: تنها موردی که باعث حضورم در کادر فنی شد لطف خدا بوده و زحماتی که در سالیان خدمتم در ورزش کشیدم از همین روز اول اعلام می کنم برای انتخاب شدنم به عنوان مربی تیم ملی از رایزنی و باند بازی استفاده نکردم فقط بدون هیچ ادعایی وظایفم را انجام دادم تا به این جا رسیدم.
وی در خصوص حضورش در تیم صبا گفت: بازیکنانم در شرایط خوبی به سر می برند به همین جهت اجازه نمی دهم فعالیتم در جایگاه جدید باعث تضعیف روحیه آنان شود من به هیچ عنوان صبا را کنار نمی گذارم زیرا رابطه بسیار خوبی با باشگاه و به خصوص بازیکنان دارم اگر صبا هم اکنون در صدر جدول قرار گرفته به دلیل زحماتی است که در نیم فصل اول برای ایجاد اعتمادبه نفس در آنها کشیدیم، بازیکنان خود را باور کرده اند و با همین باور به مصاف رقبای خود می روند به آنها اطمینان می دهم تا پایان راه در کنارشان هستم و با خروج از تیم آنها را ناامید نمی کنم.
 
مربی تیم ملی در پایان خاطرنشان کرد: در هر صورت باز هم با صبایی ها می مانم اطمینان دارم با بکارگیری توانایهایمان می توانیم فوتسال را به روزهای اوج خود باز گردانیم./مح
برچسب ها: باقری ، صبا ، سمینار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار