رئیس اداره تربیت شهرداری منطقه 6 از برگزاری مسابقات جام فجر در 6 رشته ورزشی و برپایی 12 ایستگاه تفریحی ورزشی خبر داد.

جلالی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: اداره تربیت بدنی حوزه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با همکاری نواحی 6 گانه و محلات 18 گانه اقدام به برگزاری مسابقات جام فجر به همراه برنامه های مختلف ورزشی می نماید.

وی تصریح کرد: این مسابقات در 6 رشته ورزشی و همزمان با دهه فجر برگزار و در تجلیل از مقام آوران مسابقات محلات انجام می شود.

جلالی با اشاره به دیگر برنامه های حوزه تربیت بدنی در بهمن ماه اظهار داشت: برپایی 74 ایستگاه تندرستی ویژه بانوان و آقایان در پارک ها، مدارس و سالن های سطح منطقه، برگزاری 17 کارگاه علمی ورزشی، برپایی 12 ایستگاه تفریحی ورزشی در تعدادی از پارک ها و مدارس سطح منطقه و برگزاری 12 اردو تفریحی ورزشی از دیگر اقدامات این حوزه است.

وی در ادامه با اشاره به ویژه برنامه های ورزشی در نظر گرفته شده خاطر نشان کرد: تجلیل از مقام آوران مسابقات محلات مربیان ایستگاه های تندرستی جشنواره شکوه، انقلاب تجلیل از پیشکسوتان همایش های زورخانه ای، انجام تست غربالگری از ورزشکاران ایستگاه های تندرستی ویژه برنامه های این ماه است و علاقه مندان می توانند برای شرکت در این برنامه ها به اداره تربیت بدنی منطقه واقع در بلوار کشاورز مراجعه و یا به شماره 88993524 تماس حاص نمایند./ل

برچسب ها: مسابقات ، جام ، فجر ، شهروندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار