همگام با سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر؛

تقابل دو اسطوره ایرانی و سوئیسی در سومین روز

نمایش "تل ضحاک" محصول مشترک ایران و سوئیس تقابل اسطوره های این دو کشور به همراه 13 اثر نمایشی دیگر میهمان سومین روز جشنواره هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران تئاتر فجر در سومین روز برگزاری یعنی 4 بهمن میزبان 14 اثر نمایشی خواهدبود.
بنابراین گزارش، نمایش "میمو مانیا" محصول کشور ارمنستان و تل ضحاک محصول مشترک ایران و سوئیس دو اثر بخش بین الملل سومین روز جشنواره هستند که به ترتیب به کارگردانی آرا هاروتونیان ساعت 18 و 20 و سی در تماشاخانه سنگلج و نمایش "دوم" به کارگردانی مشترک علی اصغر دشتی و نیکلاس هلیلنیگ ساعت 20 در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می روند.
همچنین نمایش "سردار مهرو ماه" به نویسندگی محمدرضا کوهستانی و کارگردانی حسین پارسایی دومین و آخرین اجرای خود را ساعت 19 در تالار وحدت به  صحنه می برد.
نمایش "هفت شب با میهمانی ناخوانده" به نویسندگی و کارگردانی فرهاد آئیش نیز ساعت 19 یک اجرا در تالار تئاتر شهر خواهد داشت.
نمایش "سیزده" به نویسندگی سیاوش پاکراه و کارگردانی روزبه سجادی حسینی از تهران ساعت 18 و 20 و سی در تالار چهارسو، "وقتی وودی آلن مادام بواری را ترجیح می دهد" به نویسندگی سجاد افشاریان و کارگردانی عاطفه تهرانی و نويد هدایت پور از تهران، ساعت 17 و 19 و سی در تالار قشقایی، "آخرین حکایت فرهاد" نوشته مهدی میرباقری و کارگردانی علی اصغر راسخ راد از تهران ساعت 16 و سی و 18 و سی در تالار سایه و "باید امشب بروم" به نویسندگی کامران شهلایی و کارگردانی فاضل حائری یزدی از قم ساعت 16 و 18 در کارگاه نمایش میهمانان تئاتر شهر هستند.
نمایش "کهنه سرباز" به نویسندگی و کارگردانی علی مهدرادمنش از تهران ساعت 16 و سی و 18 و سی در خانه نمایش، "جنون سرعت" به نویسندگی نوید جمانزاده و کارگردانی نوید جمانزاده و غزاله رشیدی از تهران ساعت 17 و 19 و سی در تالار انتظامی خانه هنرمندان، "خون و ماتیک"، به نویسندگی صحرا  رمضانیان و کارگردانی سروش طاهری از تهران در تماشاخانه مهر حوزه هنری ساعت 16 و 18 ، "اپرای عروسکی حافظ" به نویسندگی و کارگردانی بهروز غریب پور ساعت 19 در تالار حافظ، "مرخصی برای چند روز" به نویسندگی رئوف دشتی و کارگردانی سید حجت طباطبایی از مشهد ساعت 17 و 20 در تالار حافظ و نمایش "گیلگمش" به کارگردانی بابک مهری، ساعت 18 و سی در تماشاخانه آو به صحنه می رود.
گفتنی است، سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر تا 12 بهمن ادامه داد./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.